Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Microsoft XNA Build March 2006 Community Technology Preview

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò George J. Capnias. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος Mitsaras στις 20-03-2006, 08:38. Υπάρχουν 1 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  19-03-2006, 23:17 10845

    Microsoft XNA Build March 2006 Community Technology Preview

    Το Microsoft® XNA™ είναι ένα εργαλείο που θα βοηθήσει τα game studios να πατρονάρουν την αυξανόμενη πολυπλοκότητα στο περιεχόμενο των εκδόσεων των παιχνιδιών τους. Όλοι είναι προσκαλεσμένοι να εγκαταστήσουν αυτή την pre-release έκδοση σε ένα non-production περιβάλλον για να μάθουν περισσότερα για το πώς το XNA θα περιορίσει την πολυπλοκότητα της ανάπτυξης.

    Επιπρόσθετα έχει ξανα-κυκλοφορήσει το Microsoft MechCommander 2 κάτω από μια σύμβαση Shared Source σαν ένα δείγμα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μαζί με αυτή την έκδοση του XNA. Προτείνεται να γίνει λήψη του Microsoft MechCommander 2 Shared Source Release χρησιμοποιώντας το link που είναι διαθέσιμο παρακάτω αφού έχει εγκατασταθεί το XNA Build March 2006 CTP για να μάθετε περισσότερα για το πώς το XNA μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή ενός παιχνιδιού.

    Διαβάστε περισσότερα: Microsoft XNA Build March 2006 Community Technology Preview

     

    George J.


    George J. Capnias: Χειροπρακτικός Υπολογιστών, Ύψιστος Γκουράρχης της Κουμπουτερολογίας
    w: capnias.org, t: @gcapnias, l: gr.linkedin.com/in/gcapnias
    dotNETZone.gr News
  •  20-03-2006, 08:38 10852 σε απάντηση της 10845

    Απ: Microsoft XNA Build March 2006 Community Technology Preview

    Η καταστροφή των παιχνιδιών στα PCs συνεχίζεται! Όχι μόνο τα περισσότερα παιχνίδια έχουν χάσει οποιαδήποτε σεναριακή/ατμοσφαιρική αξία είχαν, με κύριο αίτιο τις κονσόλες, τώρα τα πράγματα θα είναι ακόμα χειρότερα, μια και θα επιτραπεί η πλήρης εξίσωση αυτών των δύο μέσων.

    Εξηγούμαι: Σαν άνθρωπος που δοκιμάζει σχεδόν ό,τι παιχνίδι βγαίνει (ας είναι καλά οι άκρες), μπορώ να πω ότι η κατάσταση αυτή έχει μόνο κατήφορο έχει παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια. Παιχνίδια χωρίς βάθος, σενάριο ή ατμόσφαιρα, με κάκιστο User Interface, απαράδεκτες ή "πλαστικές" μηχανές γραφικών, απίστευτα ενοχλητικό χειρισμό (αλλά πάντα με τα τελευταία copy protections) σαφώς κατεστραμμένα από το port Console προς PC (και όχι το αντίθετο όπως ήταν πριν ορισμένα χρόνια).

    Και τώρα, καλώς το XNA. Αντί οι εκάστοτε προγραμματιστές να εκμεταλλευθούν πλήρως τις δυνατότητες ενός PC σε σχέση με αυτές μιας κονσόλας, πλέον μπορούν να ασχολούνται μόνο με μία, με άμεση συνέπεια τη μείωση του κόστους! Συγχαρητήρια, εμπρός λοιπόν για ακόμη πιο καταρρακωμένο gaming (με τις ελάχιστες 1-2 εξαιρέσεις που θα βγαίνουν ανά έτος)! Βέβαια, όταν αυτό θα πάψει κάποια στιγμή να πουλάει, θα κατηγορήσουμε την πειρατεία, αλλά "προς το παρόν ας τα αρπάξουμε όσο προλαβαίνουμε. Μετά βλέπουμε..."


    Ασχολούμαι με τους υπολογιστές (PCs και μη) πάρα πολλά χρόνια, και τα παιχνίδια ήταν πάντα ένα μέρος αυτών. Είναι κρίμα να βλέπεις κατά πολύ παλιότερα παιχνίδια να έχουν να παρουσιάσουν πολλά παραπάνω από την πλειονότητα των σημερινών.

    Μην αφήνετε τα media να σας "ταΐζουν"!
Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems