ACN
Την περασμένη εβδομάδα είχε πέσει η DSL. Πήρα τηλεφωνάκι στην ACN και μου είπαν ότι έφταιγε ο ΟΤΕ. Έμεινε κάτω όλο το βράδυ... Μου ήρθε λοιπόν ένα e-mail που μου έλεγε "Λυπούμαστε πολύ... μπλα μπλα μπλα... πάρτε 4 μέρες επιπλέον σαν αποζημίωση".
Σήμερα έληγε η συνδρομή μου και μπήκα να την ανανεώσω. Για κάποιο άγνωστο λόγο χτύπαγε η πιστωτική μου κάρτα. Πήρα τηλεφωνάκι, πάσα από το κέντρο στο τεχνικό τμήμα, πάσα από το τεχνικό τμήμα στις πωλήσεις και μου λένε οι πωλήσεις: "Δεν μπορώ να σε εξυπηρετήσω αυτή τη στιγμή για αυτό το θέμα, αλλά don't worry, σου επεκτείνω τη σύνδεση 3 μέρες για να ξανακαλέσεις την Δευτέρα να στο λύσουμε".
Όλα αυτά, πολύ ευγενικά, ούτε φωνές ούτε τίποτα...
Τα αναφέρω εδώ απλά σαν παράδειγμα καλού service γιατί αλλού απουσιάζει...