Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια

ACN

Την περασμένη εβδομάδα είχε πέσει η DSL. Πήρα τηλεφωνάκι στην ACN και μου είπαν ότι έφταιγε ο ΟΤΕ. Έμεινε κάτω όλο το βράδυ... Μου ήρθε λοιπόν ένα e-mail που μου έλεγε "Λυπούμαστε πολύ... μπλα μπλα μπλα... πάρτε 4 μέρες επιπλέον σαν αποζημίωση".

Σήμερα έληγε η συνδρομή μου και μπήκα να την ανανεώσω. Για κάποιο άγνωστο λόγο χτύπαγε η πιστωτική μου κάρτα. Πήρα τηλεφωνάκι, πάσα από το κέντρο στο τεχνικό τμήμα, πάσα από το τεχνικό τμήμα στις πωλήσεις και μου λένε οι πωλήσεις: "Δεν μπορώ να σε εξυπηρετήσω αυτή τη στιγμή για αυτό το θέμα, αλλά don't worry, σου επεκτείνω τη σύνδεση 3 μέρες για να ξανακαλέσεις την Δευτέρα να στο λύσουμε".

Όλα αυτά, πολύ ευγενικά, ούτε φωνές ούτε τίποτα...

Τα αναφέρω εδώ απλά σαν παράδειγμα καλού service γιατί αλλού απουσιάζει...

Έχουν δημοσιευτεί Παρασκευή, 15 Απριλίου 2005 9:52 πμ από το μέλος Χρήστος Γεωργακόπουλος
Δημοσίευση στην κατηγορία:

Σχόλια:

Έχει απενεργοποιηθεί η προσθήκη σχολίων από ανώνυμα μέλη