Φαίνεται ότι το όραμα των Software + Services αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά στη Microsoft. Σήμερα ανακοινώθηκε η εξαγορά της aQuantive, Inc με εκτιμώμενο αντίτιμο τα 6 δις δολλάρια, το μεγαλύτερο ποσό που έχει δαπανήσει μέχρι τώρα η εταιρεία σε κάποια εξαγορά για να ενδυναμώσει το απαραίτητο επιχειρηματικό υπόβαθρο των οnline υπηρεσιών, που δεν είναι άλλο από τη διαφήμιση.

 

Από την επίσημη ανακοίνωση, τα αναμενόμενα οφέλη πολλά και σημαντικά :

  • Advertisers and ad agencies will benefit from a world-class media planning, buying and campaign management solution to drive maximum ROI and optimize their reach to audiences across the increasingly fragmented, interactive media landscape.
  • Media owners/publishers will gain access to best-in-class inventory optimization and monetization solutions across a full suite of rich media, video and targeting capabilities.
  • The broader advertising ecosystem will benefit from the leading interactive advertising agency, Avenue A | Razorfish, continuing to serve its impressive client roster, while also embedding the voice of the marketer into Microsoft’s next generation advertising solutions and services.

Πολλά έχουν αρχίσει να γράφονται, θα επανέλθω στο θέμα με περισσότερες λεπτομέρειες.