Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Ερώτηση πάνω σε LINQ

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò AlKiS. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος AlKiS στις 03-04-2012, 23:18. Υπάρχουν 15 απαντήσεις.
Σελίδα 1 από 2 (16 εγγραφές)   1 2 >
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  02-04-2012, 11:53 69886

    Ερώτηση πάνω σε LINQ

    Καλημέρα!! :)

    Σε προηγούμενο thread μου, είχε αναφερθεί ότι σε μεταβλητές List (of T) μπορείς να χρησιμοποιήσεις LINQ.

    Προς το παρόν είμαι εντελώς άσχετος με LINQ (αν και το καλοκαίρι που θα έχω ελεύθερο χρόνο μετά τη δουλειά, θα κοιτάξω να μάθω)

    Θέλω να ξέρω λοιπόν, αν γίνεται μέσω LINQ το εξής:


    Έχω μια μεταβλητή: Dim Questions As New List(Of clsQuestions)

    όπου clsQuestions είναι μια Class που περιέχει τα εξής:

    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
     
    Public Class clsQuestions
        Public Question As String
        Public ClassID As Integer
        Public ClassName As String
        Public ClassPercentage As Decimal
        Public WasMandatory As Boolean
        Public AnswerType As String
        Public Answer As String
        Public Answers As List(Of String)
        Public Points As Decimal
        Public lstAnswersPoints As List(Of Decimal)
    End Class

    Θέλω να κάνω ένα Loop για όσα questions έχουν "ClassID" = x (όπου το χ θα το αλλάζω σε ότι θέλω εγώ την κάθε φορά).

    κάτι του τύπου

    1
    2
    3
     
    For Each Question As clsQuestions In Questions where ClassID = 1
        Κάνε Κάτι
    Next

    Είχε επίσης ειπωθεί ότι στα List (of T) μπορείς να βγάλεις μέσο όρο και τέτοια πολύ εύκολα.

    Αν θεωρήσουμε ότι έχω μια List (Of Decimal), πως μπορώ να βγάλω τον μέσω όρο και το sum??


  •  02-04-2012, 12:16 69887 σε απάντηση της 69886

    Απ: Ερώτηση πάνω σε LINQ