Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Ελληνικα σε SQL server 2000 (μη βαράτε είμαι αρχάριος)

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò xian_at. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος Παναγιώτης Καναβός στις 21-07-2005, 14:30. Υπάρχουν 17 απαντήσεις.
Σελίδα 2 από 2 (18 εγγραφές)   < 1 2
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  21-07-2005, 11:46 3700 σε απάντηση της 3680

Confused [*-)] Απ:Ελληνικα σε SQL server 2000 (μη βαράτε είμαι αρχάριος)

επίσης επειδή έχω μπλέξει...ξέρει κανείς πως πειράζω το response encode?? νομίζω οτι έχω πελαγώσει... :-)

•  21-07-2005, 14:14 3712 σε απάντηση της 3698

Απ:Ελληνικα σε SQL server 2000 (μη βαράτε είμαι αρχάριος)

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΘΗΚΕ !!

καθώς έπαιζα με τα encode παρατήρησα οτι το notepad σώζει σε ANSI ... ! άλλαξα το format και έσωσα τα αρχεία μου σε utf-8 . Άλλαξα και το encoding στα asp αρχεία απο windows-12***  σε utf-8 και όλα λειτούργησαν! βέβαια  γύρισα και τα πεδία του sql server  σε  nvarchar και  έβαλα και το Ν μπροστά από τα values στο insert

ευχαριστώ για τα replies όλων σας
    ελπίζω το post να βοηθήσει και άλλους
    ταλαίπωρους συναδέλφους!

•  21-07-2005, 14:30 3713 σε απάντηση της 3712

Απ:Ελληνικα σε SQL server 2000 (μη βαράτε είμαι αρχάριος)

Την έχω πάθει κι εγώ πολλές φορές με αυτό τον τρόπο. Το πρώτο και απλούστερο πράγμα που πρέπει να κοιτάξει κανείς το ξεχνάει "γιατί δεν μπορεί να είναι κάτι τόσο απλό!". Γι αυτό και όλα τα troubleshooting ξεκινάνε: "Ελέγξτε το καλώδιο τροφοδοσίας!"