Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Εφαρμογή ανάκτησης πληροφοριών GSM

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò giorger. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος mixio στις 30-04-2008, 21:44. Υπάρχουν 5 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  24-04-2008, 13:22 41716

    Εφαρμογή ανάκτησης πληροφοριών GSM

    Χαίρετε.
    Είμαι φοιτητής και στα πλαίσια εργασίας πρέπει να υλοποιήσω μια εφαρμογή ικανή μεταξύ άλλων να μπορεί να ανακτήσει πληροφορίες για το δίκτυο GSM (πχ Cell ID) αλλά και για το λαμβανόμενο σήμα (ισχύς σήματος κτλ).
    Ψάχνοντας σε πιο εύκολη λύση (C#,VB) βρήκα κάποια enumerations τα οποία όμως μου επιστρέφουν την ισχύ σήματος σε ποσοστό (φαντάζομαι το διαβάζουν από τα αντίστοιχα registry keys του κινητού). Αυτό που θέλω, είναι να μπορέσω να διαβάσω την ισχύ του σήματος σε dB, οπότε φαντάστηκα ότι δεν την γλιτώνω την C++ (μακάρι κάποιος να με διαψεύσει).
    Χάθηκα στο ψάξιμο, χωρίς να βρω κάτι συγκεκριμένο εκτός από αναφορές μερικών ότι το εν λόγω API είναι κάπως undodumented.
    Δουλεύω σε SmartPhone με WindowsMobile6.
    Κάθε βοήθεια (μικρό sample code,pdfs,links,tips) ευπρόσδεκτη.
    Δημοσίευση στην κατηγορία: , , ,
  •  24-04-2008, 16:32 41718 σε απάντηση της 41716

    Απ: Εφαρμογή ανάκτησης πληροφοριών GSM

  •  24-04-2008, 20:01 41719 σε απάντηση της 41718

    Απ: Εφαρμογή ανάκτησης πληροφοριών GSM

    Ενδιαφέρον, αλλά αυτό που ζητάω είναι να φτιάξω μια εφαρμογή που να τρέχει στο κινητό και όχι να κάνω query τα στοιχεία από το κινητό μέσω του PC.
  •  25-04-2008, 11:48 41725 σε απάντηση της 41719

    Απ: Εφαρμογή ανάκτησης πληροφοριών GSM

    Το παράδειγμα δείχνει πώς μπορείς να κάνεις query το modem με AT commands.

    Μπορείς να το κανείς και στο κινητό. Τώρα αν ψάχνεις έτοιμη την εργασία…..

  •  25-04-2008, 11:58 41726 σε απάντηση της 41725

    Απ: Εφαρμογή ανάκτησης πληροφοριών GSM