Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Visual Studio 2005 - asp.net - Δεν βλέπω Ελληνικά όταν κάνω upload !!!!

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò Arxaios. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος nikolaosk στις 26-03-2009, 16:19. Υπάρχουν 7 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  22-06-2006, 12:31 14172

    Visual Studio 2005 - asp.net - Δεν βλέπω Ελληνικά όταν κάνω upload !!!!

    Είμαι αρχάριος σε Visual Studio 2005 και ειδικά σε asp.net 2.0. Big Smile
    Εφτιαξα ένα site και όλα δουλεύουν κανονικά όταν το τρέχω στον τοπικό μου server, ή απλά όταν ανοίγω το site μέσα από το Visual Studio.

    Το πρόβλημα είναι όταν κάνω upload το site σε έναν άλλο host.
    Τότε τα Ελληνικά εμφανίζονται είτε ως κινέζικα είτε ως ??????????. Δοκίμασα να αλλάξω το page encoding στον browser αλλά τίποτε.
    Έψαξα παντού στο Google αλλά λύση δεν βρήκα. Προφανώς κάπου κάνω εγώ λάθος.
    Να σημειώσω ότι ο host δεν είναι Ελληνικός αλλά ξένος. Μήπως αυτό είναι το πρόβλημα? Μήπως αν θέλω να βλέπω Ελληνικά πρέπει οπωσδήποτε να κάνω hosting στην Ελλάδα?
    (Ξέρω ότι οι ερωτήσεις μου ακούγονται μάλλον λίγο χαζές...)Embarrassed

    Μπορείτε να με βοηθήσετε?
    Υπάρχει κάποια ρύθμιση μέσα από το Visual Studio 2005 η οποία ρυθμίζει το encoding? Τι μπορεί να φταίει?

    Θα εκτιμήσω πολύ την βοήθειά σας.

  •  22-06-2006, 15:19 14177 σε απάντηση της 14172

    Απ: Visual Studio 2005 - asp.net - Δεν βλέπω Ελληνικά όταν κάνω upload !!!!

    Δοκίμασες να αλλάξεις το encoding στο globalization section του web.config; π.χ.:
    <globalization culture="el-GR" uiCulture="el-GR" requestEncoding="windows-1253" responseEncoding="windows-1253" fileEncoding="utf-8" />
    Angelos Xipolias

    Xelixis.Net
    In .Net we Trust
  •  23-06-2006, 08:40 14186 σε απάντηση της 14172

    Απ: Visual Studio 2005 - asp.net - Δεν βλέπω Ελληνικά όταν κάνω upload !!!!

    Φίλε Άγγελε,