Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

AsyncFileUpload Access to the path ... is Denied

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò loukas_l. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος xabikos στις 14-12-2013, 12:19. Υπάρχουν 3 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  06-12-2013, 16:54 74755

AsyncFileUpload Access to the path ... is Denied

Καλησπέρα

Χρησιμοποιώ AsyncFileUpload   <input type="file" id="fileselect" name="fileselect[]" multiple="multiple"  runat="server"/>.

Όταν πατάω το να κάνω απθήκευση μου βγάζει σφάλμα

ASP.NET is not authorized to access the requested resource. Consider granting access rights to the resource to the ASP.NET request identity. ASP.NET has a base process identity (typically {MACHINE}\ASPNET on IIS 5 or Network Service on IIS 6 and IIS 7, and the configured application pool identity on IIS 7.5) that is used if the application is not impersonating. If the application is impersonating via <identity impersonate="true"/>, the identity will be the anonymous user (typically IUSR_MACHINENAME) or the authenticated request user.

To grant ASP.NET access to a file, right-click the file in File Explorer, choose "Properties" and select the Security tab. Click "Add" to add the appropriate user or group. Highlight the ASP.NET account, and check the boxes for the desired access.

Ο κώδικας για το save είναι.

for (int i = 0; i < Request.Files.Count; i++)
                    {
                        HttpPostedFile file = Request.Files[i];
                        if (file.ContentLength == 0)
                        {
                            continue;
                        }

file.SaveAs(mappath);
                    }

Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει ή έχει συναντήσει το ίδιο θέμα.
    Ευχαριστώ 

•  07-12-2013, 11:19 74758 σε απάντηση της 74755

Re: AsyncFileUpload Access to the path ... is Denied

Λογικά θα πρέπει να αλλάξεις τα δικαιώματα του χρήστη στο application που τρέχεις, επιλογές τις οποίες θα τις δεις μέσα από διαχείριση του application pool. H εφαρμογή σου (που τρέχει στον IIS) δεν έχει δικαιώματα να αλληλεπιδρά με το δίσκο.

Το μήνυμα που σου γράφει είναι super-επεξηγηματικό.

https://twitter.com/biboudis
  •  13-12-2013, 13:22 74780 σε απάντηση της 74758

Απ: Re: AsyncFileUpload Access to the path ... is Denied

Σε ευχαριστώ για τη απάντηση αλλά δεν έχω βρεί ακόμη την λύση και έχω δοκιμάσει τα παντα σχετικά με το μήνυμα.

Αν  μπορείς να μου υποδείξεις κάποιο link με λύση ή σχετική βοήθεια.

Ευχαριστώ

•  14-12-2013, 12:19 74787 σε απάντηση της 74780

Απ: Re: AsyncFileUpload Access to the path ... is Denied

Όπως είπε και ο Άγγελος παραπάνω το μήνυμα είναι πολύ επεξεγηματικό. Το πρόβλημα έχει να κάνει με τα δικαιώματα. Αν ρίξεις μια ματιά εδώ http://www.iis.net/learn/manage/configuring-security/application-pool-identities θα καταλάβεις τι πρέπει να κάνεις. Ελπίζω να βοήθησα.
    My dream is to fly over the rainbow so high!!!!
Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems