Προσπαθώ να κάνω Render μια 3D εικόνα σε 3 panels.
Τα panels αυτά μοιράζονται ακριβώς τια ίδια δεδομένα εκτώς από τον trasformation matrix.Δηλαδή θέλω να μπορώ να δώ αυτές τις 3 εικόνες από 3 διαφορετικές οπτικές γωνίες.
Προκειμένου να μην δημιουργήσω 3 devices, έκανα ένα ψάξιμο και είδα ότι μπορώ να το κάνω αυτό ορίζοντας 3(όσα θέλω) επιπλέον SwapChains.
Το πρόβλημα είναι ότι, ό,τι και να προσπάθησα δεν κατάφερα να πετύχω το αποτέλεσμα και το χειρότερο είναι ότι δεν μπορώ να βρώ κάποιο παράδειγμα για χρήση SwapChains.
Αυτό που κάνω είναι να παίρνω τα handles των τριών panels(panelX.Handle)
SwapChain sc = new SwapChain(mydevice, mypresentParams);
myHandle=PanelX.handle;
και αφού κάνω Translate το device μου μια φορά για κάθε SwapChain που θα κάνω render, κάνω render το SwapChain.
sc.Present(myHandle);
Το αποτέλεσμα είναι μια κενή μαύρη οθόνη
![Sad [:(]](/cs/emoticons/emotion-6.gif)
,
Μια φορά μάλιστα κατάφερα να κάνω render μόνο το ένα SwapChain και να μου εμφανιστεί ένα teared screen.
Μπορεί κανείς να μου δώσει κανένα παράδειγμα χρήσης SwapChain ¨η έστω κάποιο Link για κάποιο παράδειγμα?
Ευχαριστώ πολύ