m6s:
Δηλαδή χωρίς static,
1. Δεν ελέγχεις το νέο αντικείμενο αν κατάλαβα καλά.
όταν λες "ελέγχεις"; η χρησιμότητα για την οποία σου είπα το static έχει σχέση με τη φόρμα τιμολόγησης που ρώτησες. Αν κάνεις πολλά "new" ένα αντικείμενο, και δεν τα πας τόσο καλά από performance, τότε μπορείς να έχεις ένα instance του σε μια κλάση σαν static, ώστε να γίνει "new" μία φορά.
Δες εδώ για το keyword static, σε περίπτωση που κάτι σου διαφεύγει 
m6s:
2. δεν μπορείς να ξέρεις τελικά τι γίνεται, ιδιαίτερα σε περίπτωση που ξανατρέξεις την γραμμή στην Main ;
Σε ευχαριστώ.
πάλι δεν σε πιάνω. Εφ'όσον το thread εσύ αυτή τη στιγμή το έχεις σαν foreground, το main process θα περιμένει μέχρι να κλείσει το thread που ξεκίνησες. Εφ'όσον σηκώσεις κι άλλα τέτοια foreground threads, το main process θα περιμένει να εκτελεστούν. Αν ρωτάς για το πότε θα φύγουνε από τη μνήμη, αυτό είναι απρόβλεπτο, λόγω της μη ντετερμινιστικής εκτέλεσης του GC. Όταν αυτά τα objects είναι out of scope, κάάάποια στιγμή θα τα "καθαρίσει" κ ο σκουπιδοσυλλέκτης.
χρόνια πολλά 
Dimitris-Ilias Gkanatsios
Developer Evangelist, Microsoft Hellas
My BlogStudentGuruTwitterFacebook