Δοκιμασα με TranslateTransform και ειδα διαφορα, οχι μεγαλη, αλλα το προβλημα συνεχισε να υπαρχει.
Εβαλα
στο tabcontrol CacheMode -> BitMapCache, που ουσιαστικα κανει κατι
σαν το screenshot που ελεγα, αλλα να πω την αληθεια δε παρατηρησα
διαφορα. Φανταζομαι απο τα λιγοστα που ξερω οτι θα εχει χρησιμοτητα σε
πολυ πιο συνθετα animations.
Τελικα το προβλημα ηταν το εξης:
Πισω
απο το κινουμενο πανελ εχω ενα αρκετα βαρυ κοντρολ, με πολλα κελια και
mouseover states για highlight κλπ, και καθε φορα που σερνοταν το πανελ
πανω στο κοντρολ για να κλεισει, και επεφτε το ποντικι πανω στα κελια,
αναγκαζε το κοντρολ σε πολλαπλα layout passes, ειδικα αμα κουνουσες το
ποντικι πανω απο τα κελια κατα τη διαρκεια του animation.
Αυτο που
εκανα τελικα ειναι πριν ξεκινησει το animation, βαζω πανω απο αυτο το
κοντρολ ενα VisualBrush με Visual Binding το ιδιο κοντρολ, σαν καλυμμα
δλδ, και οταν τελειωσει το animation το αφαιρω. Ετσι γλυτωνω ολα τα
layout passes και επιτελους εχω ενα ομορφο ομαλο animation!!

Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια, το ειχα αγνοησει τελειως το RenderTransform και τα πλεονεκτηματα του...