Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Plugins Και Επικοινωνια με Winsock

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò ntaryl. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος ntaryl στις 15-11-2010, 20:28. Υπάρχουν 2 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  13-11-2010, 21:38 60864

    Plugins Και Επικοινωνια με Winsock

    Συνημμένα: MyTest.rar

    Καλησπερα  

    Τις  τελευταιες μερες πειραματιζομαι με το  παραδειγματακι(Plugins )απο  την Sandsprite...

    Προσθεσα και ενα module γαι  την CreateObject και ειναι  μια χαρα..

    Τρεχοντας το main φορτωνει τα plugins και απο το μενου διαλεγουμε  και εκτελουμε  πιο απο τα διαθεσιμα(2) θελουμε   ...

    Αυτο που  θελω ειναι να μου δειξει καποιος πως  μπορω  να χρησιμοποιησω το winsock   ετσι  ωστε να  μπορει να υπαρχει επικοινωνια του  κεντρικου  με  το plugin....

    Ας  πουμε  οτι το κεντρικο  εχει ενα Winsock και συνδεεται στο net ...Αρα και το plugin Οταν φορτωνεται στο Main να  μπορει να χρησιμοποιει το

    Winsock σαν  να  ηταν το  ιδιο Main.

    Ελπιζω  να  καταλαβατε  τι ενοω

    ευχομαι σε  ολουσ καλο  βραδυ   



    Υ.ΓΕπισυναπτω  το  παραδειγμα  που  δουλευεω   





    Rookie learn to fly U are my Inspiration...
    Who said Multithreading is impossible
    Try it First and after Deside if is Possible
  •  15-11-2010, 09:13 60885 σε απάντηση της 60864

    Απ: Plugins Και Επικοινωνια με Winsock

    Η όλη ιδέα των Plug-ins έχει κάποια θεωρεία λειτουργίας, που αν και υπάρχει διάσπαρτη μέσα στον κώδικα που έχεις, δεν είναι και τόσο φανερή. Ναι, τα plug-ins τα βάζεις μέσα σε ένα directory, και φορτώνονται όταν υπάρχουν και μπορούν να φτιαχτούν ασύγχρονα με το κύριο πρόγραμμα, αλλά δεν αρκούν μόνο αυτά.

    Συνήθως το κύριο πρόγραμμα, ορίζει ένα interface που τα plug-ins υλοποιούν. Έτσι το πρόγραμμα ξέροντας ότι τα Plug-ins του υλοποιούν το interface, μπορεί να φτιάχνει στην μνήμη objects που ξέρει πως να χειριστεί και να επικοινωνήσει μαζί τους.

    Πχ στην περίπτωσή σου, θα έπρεπε να έχεις ένα interface, το ICommunication ας πούμε, που θα είχε όλες τις απαραίτητες μεθόδους και ιδιότητες για να μπορέσει κάποιος να έχει μια επικοινωνία με WinSock. Στην συνέχεια το plug-in σου θα το υλοποιούσε. Το πρόγραμμα θα είχε μια μεταβλητή τύπου ICommunication που μέσα από τις μεθόδους και ιδιότητες θα μπορούσε να εκμεταλευτεί το plug-in.

     

    George J.


    George J. Capnias: Χειροπρακτικός Υπολογιστών, Ύψιστος Γκουράρχης της Κουμπουτερολογίας
    w: capnias.org, t: @gcapnias, l: gr.linkedin.com/in/gcapnias
    dotNETZone.gr News
  •  15-11-2010, 20:28 60916 σε απάντηση της 60885

    Απ: Plugins Και Επικοινωνια με Winsock

    Ευχαριστω  πολυ Γιωργο .

    Ησουν  πολυ  κακτοπιστικος  ...

    καλο  βραδυ  



    Rookie learn to fly U are my Inspiration...
    Who said Multithreading is impossible
    Try it First and after Deside if is Possible
Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems