Τα ξαναπήρα σήμερα, με τους άσχετους υπαλλήλους του "Microsoft Community Support" στο MSDN, οι οποίοι αφού δώσουν άσχετες απαντήσεις (συνήθως επειδή δεν κατάλαβαν την ερώτηση), πάνε και μαρκάρουν την απάντηση τους ως "Accepted". Το αποτέλεσμα είναι αυτός που ρώτησε να τα παρατήσει, η ερώτηση να μείνει αναπάντητη (αλλά κλεισμένη) και στο τέλος το MSDN Forum να καταλήξει χωματερή. Το ότι είναι μέγιστη αγένεια να μαρκάρεις τη δική σου απάντηση, αυτό ας μην το συζητήσουμε ...
Αλλού, π.χ. στο StackOverflow, τέτοιες χαζομάρες θα έτρωγαν τρελό downvoting. Στα MSDN Forums όμως δεν μπορείς ούτε καν να διαμαρτυρηθείς για την κατάσταση.
Μήν πω ότι είχα ακούσει παλιά για MVPs που τους "έφαγε η μαρμάγκα" όταν κάνανε φασαρία, για "Conduct unbecoming" ...
Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos