Το site είναι μια διαφήμιση το ξενοδοχείου στο Internet. Η αισθητική ήταν πρώτη προτεραιότητα από την αρχή. Σκοπός του ήταν να φέρει πελάτες στο ξενοδοχείο, πράγμα το οποίο και έκανε. Περισσότερο από 70% αύξηση από την ημέρα που ανέβηκε το site, βέβαια δεν ήταν όλοι από το site (επαναλαμβανόμενοι πελάτες κτλ.). Πάρα πολλοί νέοι πελάτες λένε ότι το site τους έκανε να αποφασίσουν, και έρχονται ενθουσιασμένοι.
Όσο για τις παρατηρήσεις του “thrylos” ευχαριστώ πολύ.
-Είχα την εντύπωση ότι έγραφα κάπου για το πρωινό (φαίνεται κάπου ανάμεσα στο copy-paste χάθηκε).
-Τιμοκατάλογο και κρατήσεις δεν ήθελαν οι ιδιοκτήτες γιατί πιστεύουν στην προσωπική επαφή. (Υπάρχει στο contact το τηλέφωνο).
-Χάρτη δεν ήθελα εγώ. Δεν πιστεύω ότι θα ήταν χρήσιμος σε μια μικρή πόλη όπως η Καστοριά.
-Όσο για την μουσική ιδιοκτήτες και μη : «Νομίζω δεν θα μπορούσες να βρεις καλύτερη μουσική για το ξενοδοχείο».
Συγνώμη εάν σας κούρασα σήμερα και ευχαριστώ για όλα.