Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Ποιο είναι το πιο "κουφό" πράγμα που σας έχει ζητήσει χρήστης στα πλαίσια της υποστήριξης;

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò Markos. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος Libra Storm στις 12-03-2013, 18:44. Υπάρχουν 5 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  08-03-2013, 11:42 72264

    Ποιο είναι το πιο "κουφό" πράγμα που σας έχει ζητήσει χρήστης στα πλαίσια της υποστήριξης;

    Εμένα μου ζητήθηκε να κάνω data entry δεδομένων. Φυσικά, αρνήθηκα ευγενικά...

    Ακόμα κι ένας άνθρωπος μπορεί ν' αλλάξει τον κόσμο. Μη θέλεις να κυβερνήσεις. Απλά δείξε το μονοπάτι κι ο κόσμος θ' ακολουθήσει!!
  •  08-03-2013, 12:55 72267 σε απάντηση της 72264

    Απ: Ποιο είναι το πιο "κουφό" πράγμα που σας έχει ζητήσει χρήστης στα πλαίσια της υποστήριξης;

    Πολύ χαλαρό σε ακούω ....

    Λοιπόν, τα πιο "κουφά"

    • Να του πω εγώ από ποιά δικά του συστήματα και ποιά πεδία θα έπρεπε να τραβήξω δεδομένα. Μπορεί να είναι συνηθισμένο όταν πηγαίνεις σε (πολύ) μικρές εταιρείες όπου κανείς δεν καταλαβαίνει από IT, όχι όταν πας στο support μίας από της μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες.
    • Σε άλλον, να τραβήξω ΟΛΟΥΣ τους (100+) πίνακες από τα mainframe των ΧΨΖ χωρών αντί για τους 5-6 που χρειάζονταν για ένα data warehouse. Και να το κάνω αυτό ΠΡΙΝ συζητήσουμε τί report ήθελε. Και ο PM του έργου δεν το εμπόδισε. Και όλος ο χρόνος του έργου χάθηκε εκεί με αποτέλεσμα τα reports να βγούν μπάχαλο τελευταία στιγμή.

    Υπάρχουν και άλλα, αλλά περιορίζομαι στην τελευταία τριετία


    Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
    Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos
  •  08-03-2013, 13:21 72268 σε απάντηση της 72267

    Απ: Ποιο είναι το πιο "κουφό" πράγμα που σας έχει ζητήσει χρήστης στα πλαίσια της υποστήριξης;

    Ναι, αλλά... και data entry???!!! Δε θυμάμαι το επεισόδιο, αλλά νομίζω ότι μια φορά ο Ζαχαρίας ήρθε αντιμέτωπος με τέτοια περίπτωση, που οι τεχνικοί πήγαιναν στο χώρο του πελάτη και καταχωρούσαν τα τιμολόγια. Ε, ρε Ζαχαρία... Μάλλον σε διαβάζουν και οι χρήστες!

    Είμαι πολύ περίεργος να διαβάσω τι έχουν να διηγηθούν οι υπόλοιποι.

    Ακόμα κι ένας άνθρωπος μπορεί ν' αλλάξει τον κόσμο. Μη θέλεις να κυβερνήσεις. Απλά δείξε το μονοπάτι κι ο κόσμος θ' ακολουθήσει!!
  •  09-03-2013, 05:09 72276 σε απάντηση της 72264

    Απ: Ποιο είναι το πιο "κουφό" πράγμα που σας έχει ζητήσει χρήστης στα πλαίσια της υποστήριξης;

    Σε μια εταιρεια οι υπαλληλοι καταχωρουν δεδομενα σε μια φορμα και μετα κρατανε σημειωση σε ενα βιβλιο για αυτα τα στοιχεια ως backup. Μας ζητηθηκε να βρουμε τροπο να ξερουν ποιος υπαλληλος εχει ξεχασει να γραψει στο βιβλιο χωρις να χρειαζεται να το τσεκαρουν... Tongue Tied Η απαντηση που πηρε ειναι οτι ακομα δεν εχει εφευρεθει η αναγνωση της σκεψης..
  •  09-03-2013, 05:26 72278 σε απάντηση της 72276

    Απ: Ποιο είναι το πιο "κουφό" πράγμα που σας έχει ζητήσει χρήστης στα πλαίσια της υποστήριξης;

    Έχω ένα πελάτη που όποτε με δει λέει στους παρευρισκόμενους. Μου έφτιαξε ένα πολύ καλό πρόγραμμα, κάνει το ένα το άλλο και όλοι τον κοιτάνε που μιλάει. Στο τέλος προσθέτει. Αλλά έχει ένα πρόβλημα όταν του βάλεις δίπλα ένα ποτήρι ουίσκι δεν σου βάζει πάγο. Τι να πω, γέλασα μαζί του την πρώτη φορά που το άκουσα. Ήταν το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό όταν διάβασα την ερώτηση.

    Δεν έχω πρόβλημα στο τι μου ζητάνε οι πελάτες από ένα πρόγραμμα, καταννοώ ότι κάποιοι δεν γνωρίζουν και για αυτό ρωτούν. Και ίσως για αυτό το λόγο δεν το θεωρώ κάτι έξω από την φύση της δουλειάς για να το θυμάμαι για αρκετό χρονικό διάστημα. Αυτό που με τρελαίνει όμως είναι οι απαιτήσεις τους. Π.χ τους πουλάς ένα πρόγραμμα και από πίσω σου βρίσκουν άλλους δύο πελάτες για να το πουλήσουν αυτοί και να εισπράξουν και τα χρήματα αυτοί. Φυσικά όταν τους εξηγείς για πιο λόγο αυτό δεν γίνεται κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν και στο τέλος σου λένε Α!!! φίλε μου εδώ δεν θα τα βρούμε...

  •  12-03-2013, 18:44 72307 σε απάντηση της 72264

    Απ: Ποιο είναι το πιο "κουφό" πράγμα που σας έχει ζητήσει χρήστης στα πλαίσια της υποστήριξης;

    1. "Να γίνει αναβάθμιση της εφαρμογής που μας φτιάξατε από SQL Server 2008 σε SQL Server 2000 γιατί δεν θα τον αγοράσουμε τελικά όπως σας είχαμε πει"
    2. "Οι επισκευές στο fleet management να δείχνουν και το κολάνι του time που είναι απαραίτητο στην λειτουργία των οχημάτων"
Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems