Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Είμαι άχρηστος.

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò kostbill. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος billdsams στις 28-10-2009, 00:15. Υπάρχουν 17 απαντήσεις.
Σελίδα 1 από 2 (18 εγγραφές)   1 2 >
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  25-10-2009, 17:01 54709

    Είμαι άχρηστος.

    Καλησπέρα σας.

    Είμαι μηχανικός Τ.Ε.Ι. και δουλεύω σε μια εταιρεία σαν μηχανικός. Το πρόβλημα μου είναι πως ο κώδικας που γράφω είναι χάλια.

    Τα προβλήματα που έχω και διορθώνονται είναι τα εξής:
    - Δε βάζω σχόλια.
    - Ορίζω μεταβλητές σε λάθος μέρη, πολλές φορές τις κάνω global ενώ μπορούν να μπουν σε κάποια δομή.
    - Ενώ μπορώ να κάνω 10 λεπτά παραπάνω για να κάνω κάπως καλύτερο αυτό που κάνω, το αφήνω για μετά, με αποτέλεσμα να μη το κάνω ποτέ, έτσι ο κώδικας παραμένει πουταναριό.

    Αυτά που δε διορθώνονται (ή τέλος πάντων δε ξέρω πως να τα διορθώσω) είναι τα εξής:
    - Κάνω *** με αποτέλεσμα να δημιουργούνται τρελά bugs.
    - Είμαι επιπόλαιος.
    - Είμαι βλάκας, κολλάω σε λεπτομέρειες ενώ μου ξεφεύγουν τα πιο σημαντικά πράγματα.
    - Πολλές φορές καταλαβαίνω πως η σχεδίαση που επέλεξα είναι λάθος και τα σβήνω όλα και πάλι από την αρχή.

    Θετικά δεν έχω. Συνήθως αυτό που φτιάχνω δε δουλεύει σωστά. Η προϋπηρεσία μου είναι η εξής:

    - Μια εταιρεία που έκατσα ένα χρόνο και δεν έκανα τίποτα σπουδαίο. Το μόνο που έκανα, ήταν μια παπαριά, και απ' ότι έμαθα μετά από τους πρώην συναδέλφους, αυτοί διόρθωναν τα λάθη μου αφού έφυγα.