Είχα εδώ και 2.5 χρόνια σχεδόν ένα server στην ThePlanet.com η οποία ισχυρίζεται οτι είναι η καλύτερη στον χώρο κλπ κλπ.
Στην διάρκεια των 2.5 χρόνων καμια 5-6 φορές, απο αμέλεια μου, έτυχε η πιστωτική κάρτα να είχε φτάσει στο όριο της και να μην μπορούσε να γίνει χρέωση του ποσού που έπρεπε να εισπραχθεί.
Τον Ιανουάριο, έγινε ξανά το ίδιο (έληξε η κάρτα) με αποτέλεσμα να περιμένω την καινούργια κάρτα απο την τράπεζα για να μπορέσω να κάνω την χρεώση.Εν τω μεταξύ ήρθε το κλασικό εμαιλ που προδειδοποιύσε ότι δεν μπορούσε να γίνει η χρέωση χωρίς όμως να λέει τον λόγο.Δεν το φαντάστηκα κι εγω, θεώρησα ότι θα είναι πάλι ξεχασμένη στο όριο της και ειδοποιώ το accounting ότι θα πληρωθεί για να γίνει η χρεώση.Διαπιστώνω λοιπόν μετά απο 4 εργάσιμες μέρες (5 μέρες σου δίνουν πριν κάνουν disconnect για να πληρώσεις) τι έχει γίνει, τους λέω ότι θα το πληρώσω κι ας το αφήσουνε ανοιχτό.
Έπρεπε να πληρωθεί την Δευτέρα, καθυστέρησε απο την τράπεζα η κάρτα ήρθε σήμερα και προσπαθώ να κάνω Login στο support site τους για να περάσω την καινούργια κάρτα. Αμ δε!
Έβγαζε συνέχεια "Account is not active".Με τα πολλά, αποφασίζω να βρω τι στο καλό έγινε και μπαίνω στο Live Support για να ζητήσω πληροφορίες.Του εξηγώ τι θέλω να κάνω, μου λέει οκ θα σας βοηθήσω, επικοινωνεί με το accounting και μετά απο 15 λεπτά μου απαντάει ότι ο server έχει γίνει re-claim (τον πήρανε πίσω), έχει δοθεί αλλού και φυσικά όλα τα στοιχεία τα οποία είχα μεσα έχουν χαθεί!!
Έτσι απλά, τι τους είπα εγώ οτι θα το πληρώσω, τι τους εξήγησα τι έγινε?Με γράψανε εκεί που πιάνει το μελάνι αλλά τσιζ κακά την λέξη δεν την λέμε.

Εγώ τώρα τι πρέπει να κάνω?Μήνυση?Να κλάψω ότι έχασα κοντά στα 2500 εμαιλ ιστορικό?Στο ότι έχασα εταιρικό σιτε?Στο ότι θέλουν όλα στήσιμο απο την αρχή?Ότι ήδη έχουν μείνει όλα down για οι τύποι δεν περιμένανε να χρεώσουν μέχρι σήμερα και τα κόψανε όλα την Δευτέρα?

Ειλικρινά έχω απογοητευθεί απίστευτα και δεν περίμενα ποτε μια εταιρία με τόση ευκολία να σβήνει δεδομένα απο δίσκους πελατών της οι οποίοι για 2.5 χρόνια της πληρώνανε 230 ευρώ το μήνα.

Ελπίζω να μην σας τύχει ποτέ και φυσικά να αποφεύγετε δια ΡΟΠΑΛΟΥ την συγκεκριμένη εταιρία.

ΥΓ. Η ποιότητα της υπηρεσίας ήτανε άπογη, αλλα τι να το κάνω τώρα?Ποιος θα με αποζημιώσει εμένα?