Ο γολγοθάς μου με τον ΟΤΕ

Όλα ξεκίνησαν σήμερα, στην προσπάθεια μου να ενεργοποιήσω ξανά την γραμμή 801 που έχουμε στο γραφείο. Η ενεργοποίηση ξανά γίνεται, λόγω της μεταφοράς μας απο παλαιό σε νέο κτίριο. Η μεταφορά του αριθμού 231 έγινε κανονικά (αν και πήρε 3 μέρες) αλλά της 801 που παίζει επάνω στο ίδιο κύκλωμα, όχι.

Ρωτάω λοιπόν το συνεργείο που ήρθε να κάνει την μεταφορά και μου λέει ότι "Εμείς δεν ξέρουμε, πάρτε τηλέφωνο στο 121 να το δηλώσετε βλάβη". Παρακαλουθήστε λοιπόν την διαδρομή που έκανα εγώ:

121 -- "Χαίρετε, θέλω να δηλώσω βλάβη για αριθμό 801." Η απάντηση ήταν ότι "Εμείς δεν έχουμε αριθμούς 801, τι αριθμός είναι αυτός;". Εξηγώ στην κοπέλα που απάντησε τι είναι ο αριθμός 801, μιλάει με τον επόπτη της και μου απαντάει ότι δεν είναι δυνατόν να δηλώσω την βλάβη εκεί, καθώς δεν χειρίζονται εκείνοι τους αριθμούς 801. Μου λέει να καλέσω τον αριθμό 134 για να με κατευθύνουν απο εκεί που να πάρω τηλέφωνο.

134 -- Μου απαντάει και μου λέει (επειδή έχω ISDN) να πάρω στο 8001126000 που είναι και ο αριθμός εξυπηρέτησης πελατών ISDN.

8001126000 -- Παίρνω που λέτε, εξηγώ το πρόβλημα ξανά και μου απαντάει ότι "Εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι εδώ, ήμαστε για προβλήματα με ISDN, netmod κλπ κι όχι για τις γραμμές". Ρωτάω "Και που να πάρω ρε παιδιά;", μου απαντάνε στο "2101200" όπου είναι η εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών ΟΤΕ.

2101200 -- Απαντάνε ότι ευχαριστώς να βοηθήσουν, ξεκινάει η διαδικασία, μόλις του λέω ότι ειμαι Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη, μου λεει "Α, εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι εκει, εμείς ήμαστε μέχρι την Λαμία. Για βόρεια ελλάδα, καλέστε στο 1303". Τα νεύρα μου τα χάπια μου.

1303 -- Καλώ το 1303 και μου λεεί "Εμείς εδώ ήμαστε για μισθωμένα κυκλώματα, ποιος σας έδωσε αυτό τον αριθμό; Δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε απο εδώ" και απαντάω εγώ "Είναι το 5ο τηλέφωνο που παίρνω, έχω ξοδέψει 1 ώρα και κάτι λεπτά και άκρη δεν βγάζω, που να πάρω τηλέφωνο να δηλώσω την αναθαματισμένη την βλάβη επιτέλους" και μου απαντάει, μαντέψτε τι... "Στο 121 δηλώνουμε βλάβες κύριε". Μόλις ολοκλήρωσα ένα κύκλο...

121 -- Του λέω όλη την διαδρομή που ακολούθησα, μου ξαναλένε ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και με παραπέμπουν να καλέσω το συνεργείο που έκανε την μεταφορά στην Καλαμαριά. Μου δίνει τον αριθμό, σταυρώνω τα δάχτυλα και παίρνω.

2310364χχχ -- Εξηγώ τι γίνεται, πόσα τηλέφωνα έχω πάρει και μου απαντάει ότι "Εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι απο εδώ. Εμείς απλά παίρνουμε εντολές, που πάμε και τι κάνουμε και πραγματοποιούμε την μεταφορά ή ελέγχουμε για βλάβες, δεν μπορώ να κάνω κάτι εγώ κύριε." Ρωτάω "Και ποιος μπορεί;". "Το 121" , "Όχι το 121 ξανά, θα έιναι η τρίτη φορά που παίρνω..". "Τι να σας πω, πηγαίνετε στο κατάστημα του ΟΤΕ της Καλαμαριάς να μιλήσετε με τον προϊστάμενο εκεί για να σας κάνουν την μεταφορά ή να δηλώσετε βλάβη", "Ευχαριστώ", λέω και κλείνω το τηλέφωνο.

Ξεκινάω λοιπόν να πάω στο ΟΤΕ της Καλαμαριάς και εδώ είναι που πλέον όλα φτάνουν στο αποκορύφωμα, καθώς έχει μια ταμπέλα έξω απο το κατάστημα, ότι "7 με 9 Φεβρουαρίου το κατάστημα θα παραμείνει κλειστό λόγω ανακαίνισης". Έτσι λοιπόν, πολύ απλά, εγώ θα εξυπηρετηθώ απο Δευτέρα κι ΕΑΝ θα γίνει κάτι τελικά κι απο το κατάστημα της Καλαμαριάς.

Σύνολο χαμένου χρόνου: 2 ώρες και κάτι λεπτά
Νεύρα: Κομματιασμένα

Και μετά παραπονιέστε για του εναλλακτικούς παρόχους ε;