Ρίξτε μια ματιά για να δείτε τι σημαίνει να χρησιμοποιείς τα social media συμπληρωματικά των υπόλοιπων μέσων επικοινωνίας.

Η Dell ξεκίνησε 2 νέα sites το IdeaStorm, ένα Digg like web site όπου όλοι μπορούμε να καταθέσουμε τις ιδέες και τις προτάσεις μας σε σχέση με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και οι υπόλοιποι να πούμε τη γνώμη μας αν θεωρούμε τις ιδέες καλές ή όχι, ενώ η Dell προφανώς θα συμμετάσχει στο διάλογο ενημερώνοντας τι σκοπεύει να κάνει με αυτές. Δείτε πως το περιγράφουν κι αυτοί στο blog τους.

Η άλλη ιδέα είναι το StudioDell ένα web site όπου μπορείτε να δείτε χρήσιμα videos για διάφορα πράγματα όπως π.χ. ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Wi-Fi, πως να κρεμάσετε με ασφάλεια μια τηλεόραση επίπεδης οθόνης, η πως να κάνετε setup ένα DRAC (ότι κι αν σημαίνει αυτό :-)). Το περιεχόμενο χωρίζεται σε 3 κατηγορίες, Home, Small Business και ITPro, ενώ videos μπορούν να ανεβάσουν και οι ίδιοι οι χρήστες του site.

Προφανώς δεν είναι κάτι καινούργιο σαν ιδέα, το YouTube και το Digg το έχουν κάνει απο καιρό, αλλά σίγουρα όλη αυτή η ιστορία ανοίγει σίγουρα ένα νέο κανάλι προσθέτωντας ένταση στη φωνή του καταναλωτή και σε κάθε περίπτωση δεν είναι πάντα ζητούμενο η καινοτομία, αλλά και η έξυπνη χρήση υπαρχόντων ιδεών.