Διάβαζα thru vrypan το άρθρο του Calcanis για την ιστορία με τα δεδομένα των χρηστών του Facebook και τη χρήση τους για προώθηση διαφημίσεων χωρίς ουσιαστικά την έγκριση του χρήστη.

Περίεργη ιστορία, ακόμη βρίσκεται στην εξέλιξή της οπότε είναι δύσκολο να προβλέψεις πως θα καταλήξει.

Σίγουρα συμμετέχοντας σε τέτοιες κοινότητες νομίζω ότι είναι αφελές να πιστεύεις ότι όλα αυτά τα δωρεάν πράγματα γίνονται χωρίς αντίτιμο.

Προσωπικά δεν με ενοχλεί η προώθηση διαφημίσεων σύμφωνα με τα πράγματα που με ενδιαφέρουν - άλλωστε προτιμώ να βλέπω μηνύματα που με αφορούν και στο context της κατάστασης που βρίσκομαι κάθε φορά από μηνύματα που απλώς εκτοξεύτηκαν προς κάθε κατεύθυνση γιατί απλά δε μπορεί να γίνει αλλιώς - συμφωνώ όμως 100% στη δυνατότητα πλήρους διαγραφής και μεταφοράς όλων των δεδομένων μου τη στιγμή που αποφασίζω ότι η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν με καλύπτει πια.

Επηρεασμένος από αυτά έπεσα σε ένα ακόμη post του Don Dodge που αναρωτιέται μήπως τελικά το ταπεινό και παραπεταμένο email μας είναι στην πραγματικότητα η απόλυτη πλατφόρμα social networking και δεν το έχουμε καταλάβει. Φυσικά όχι στην τωρινή του μορφή αλλά σε μια επόμενη (το σιχαίνομαι αλλά θα το πω, στην 2.0 μορφή του), ενσωματώνοντας λειτουργικότητα και χαρακτηριστικά απο τα επιτυχημένα social networking sites.

Social Networking is here to stay, no matter where it will be hosted.