Αυτή είναι η απάντηση που έδωσε το 80% των ανθρώπων που ρωτήθηκαν στην Αμερική, για το ποιο είναι το ποσό που έδιναν για μια συσκευή που θα τους επέτρεπε να βλέπουν internet video στο σαλόνι τους.

Αν και τον Αύγουστο του 2007 9.13 δισεκατομμύρια internet videos προβλήθηκαν στις οθόνες του υπολογιστή τους σημειώνοντας μια αύξηση της τάξης του 26% από τις αντίστοιχες προβολές του Ιανουαρίου του 2007, ακόμη καμμία εταιρεία - ούτε καν η ίδια η Apple - δεν κατόρθωσε να πείσει τους αμερικάνους - πόσο μάλλον και τον υπόλοιπο κόσμο - να βλέπουν internet video στην τηλεόραση του σαλονιού του.

Ενδιαφέρουσα ανάλυση των προβλημάτων και κάποιων πιθανών λύσεων για το πιο σημαντικό ίσως από τα rich media, μπορείτε να διαβάσετε εδώ :

http://online.wsj.com/article/SB119706406734417529.html?mod=DCO