Προσωπικά δεν μπορώ να σου απαντήσω αν είναι σωστά τα λεφτά και τι συμπεριλαμβάνεται μέσα σε αυτά. Προτείνω όμως να απευθυνθείς στον λογιστή της εταιρείας. Δουλειά του είναι να σε ενημερώσει στα πάντα σχετικά με την μισθοδοσία, τις αποδοχές σου και τις κρατήσεις. Είναι η μόνη έγκυρη πληροφορία που θα πάρεις και φυσικά επίσημη. Αν δεν σου αρέσει κάτι σε αυτά που θα δεις, το ξανασυζητάμε.
Το υπόλοιπο του μηνύματός μου μπορεί να χαρακτηριστεί και ως flame. Μπορεί να αγνοηθεί καθώς δεν προσφέρει κάτι στην αρχική ερώτηση αλλά θίγει θέματα που έχουν τεθεί σε άλλο μήνυμα.
Ο συνάδερφος κος Μπλουγουράς θα μου επιτρέψει να του κάνω μια προσωπική επίθεση. Θα προσπαθήσω να είμαι ευγενικός αν και οι σκέψεις μου δεν είναι καθόλου ευγενικές. Αν δεν θέλει να του επιτίθενται καλό είναι και αυτός να μην επιτίθεται στους άλλους καθώς και να μην ακουμπάει ευαίσθητες χορδές.
Θέλω λοιπόν να πω, ότι ο συνάδελφος nackgr κάθε άλλο παρά πατρονάρισμα χρειάζεται. Το τι είναι καλό για τον ίδιο το ξέρει ο ίδιος καλύτερα. Αν δεν το ξέρει μπορεί να ζητήσει την γνώμη μας. Αυτό που τον ενδιέφερε το ρώτησε.
Αν είναι να αρχίσει ο καθένας να λέει την γνώμη του, τότε να πω και εγώ. Καλύτερο λοιπόν για τον συνάδελφο είναι να δουλεύει με αξιοπρέπεια, σε μια εταιρία που τον σέβεται, τον υποστηρίζει στο έργο του και γενικά του παρέχει όλες τις προϋποθέσεις ώστε να είναι ικανοποιημένος και να κάνει ευχάριστα την δουλειά του.
Το φιλότιμο δεν υποδεικνύεται. Ή το έχεις ή δεν το έχεις. Δεν βλέπω όμως με ποια κριτήρια υπάρχει αυτή η αμφισβήτηση στο πρόσωπο του συναδέλφου. Ποιος μας λέει ότι δεν είναι φιλότιμος και δεν ενδιαφέρεται να εξελιχθεί;
Τι θα πει «να δικαιολογεί η εταιρία σου τον μισθό σου»; Την έχω ακούσει άπειρες φορές αυτή την παπαριά. Συγνώμη για την ανάρμοστη λέξη αλλά μια παπαριά είναι. Ο μισθός μου, όπως και κάθε συναδέλφου, μια χαρά δικαιολογείται. Εργάζομαι. Για αυτό άλλωστε εξακολουθώ να είμαι στην εταιρία. Hello!!! Που λένε και οι αμερικάνοι.
Αν δεν δικαιολογείται με κάποιο τρόπο ο μισθός μου, θα με διώξουν. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι φταίω εγώ ή ο κάθε συνάδελφος. Το πως θα δικαιολογήσει η κάθε εταιρία το μισθό του υπαλλήλου είναι θέμα της εταιρίας και όχι του υπαλλήλου. Δεν έχω δει ποτέ και καμία εταιρία να απολογείται επειδή δεν μπορεί να παρέχει εργασία στον εργαζόμενο. Του πετάει ένα ξερό δεν σε χρειαζόμαστε και τον διαολοστέλνει. Δεν απολογείται ούτε καν όταν δεν είναι συνεπείς στις πληρωμές της. Όχι μόνο δεν απολογείται, αλλά δεν μπαίνει καν στον κόπο να ενημερώσει για το πλάνο των κινήσεών της ώστε να χαράξουν και οι σκλάβοι ,συγνώμη εργαζόμενοι εννοούσα, την στρατηγική τους. Δεν έχουν δικαίωμα να ξέρουν αν θα πρέπει να δανειστούν από συγγενείς ή να κάνουν περικοπές εξόδων; Μην μου πεις ότι αυτά δεν τα γνωρίζεις ή δεν τα έχεις δει;
Ο εργαζόμενος παρέχει την εργασία του. Γιατί δεν τίθεται ποτέ θέμα για το τι κάνει η εταιρία ώστε αυτός ο άνθρωπος να δικαιολογήσει την εργασία του; Ο εργαζόμενος προσφέρει τον εαυτό του στην εταιρία. Περισσότερες ώρες περνά με τους συναδέλφους του κάποιος παρά με την οικογένειά του και τους φίλους του.
Το γεγονός ότι οι εταιρίες σήμερα είναι απάνθρωπες, και ότι το δεχόμαστε πειθήνια, δεν σημαίνει ότι αυτό είναι και το σωστό.
Θα το κλείσω εδώ γιατί πάει μακριά η βαλίτσα. Αν θες να το συζητήσουμε διεξοδικότερα, άνοιξε άλλο θέμα. Να ξέρεις όμως ότι η αξιοπρέπεια και ο αυτοσεβασμός είναι αδιαπραγμάτευτες αξίες. Αν τις χάσεις αυτές, τότε έχεις χάσει τον εαυτό σου και δυστυχώς αυτό δεν είναι και πολύ δύσκολο να συμβεί. Για αυτό σου λέω, μην πειράζεις ευαίσθητες χορδές.