Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Βοήθεια για .ΝΕΤ

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò vwpolo16v. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος vwpolo16v στις 27-10-2007, 13:46. Υπάρχουν 4 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  27-10-2007, 12:44 36658

    Βοήθεια για .ΝΕΤ

    Γεια σας.

    Είμαι προγραμματιστής VB6 και τώρα κάνω τα πρώτα βήματα στην .ΝΕΤ 2005. Επιδή είμαι τόσο πιεσμένος με τη δουλειά και χρόνο δεν έχω ουτε καν για διάβασμα, προσπαθώ και πειραματίζομαι μόνος μου κάνοντας μικρά προγραμματάκια για να μπω στο χώρο. Έχω φτιάξει μια function και 2 SUB για εμφανιση, εισαγωγή και διαγραφή δεδομένων αντίστοιχα σε μια SQL βάση, και θα ήθελα τη γνώμη σας για το αν είναι ορθές λογικά. Σε μένα δουλεύουν αλλα δεν ξέρω αν δουλεύουν κατα τύχη...

     

    Public con As New OleDb.OleDbConnection("Provider=SQLOLEDB.1;Persist Security Info=False;User ID=sa;Initial Catalog=TCMS;Data Source=NIKOSLAPTOP")

    Public Function DataSelectTable(ByVal connection As OleDb.OleDbConnection, ByVal qyerystring As String, ByVal stable As String) As DataTable

       Dim com As New OleDb.OleDbCommand(qyerystring, connection)

       Dim da As New OleDb.OleDbDataAdapter(com)

       Dim ds As New DataSet

       da.Fill(ds, stable)

       DataSelectTable = ds.Tables(stable)

    End Function

    Public Sub DataInsert(ByVal connection As OleDb.OleDbConnection, ByVal qyerystring As String, ByVal stable As String)

       Dim com As New OleDb.OleDbCommand(qyerystring, connection)

       Dim da As New OleDb.OleDbDataAdapter(com)

       Dim ds As New DataSet

       da.Fill(ds, stable)

    End Sub

    Public Sub DataDelete(ByVal connection As OleDb.OleDbConnection, ByVal qyerystring As String, ByVal stable As String)

       Dim com As New OleDb.OleDbCommand(qyerystring, connection)

       Dim da As New OleDb.OleDbDataAdapter(com)

       Dim ds As New DataSet