Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Licensing σύστημα

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò axaros. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος BruteForce στις 30-12-2008, 18:43. Υπάρχουν 47 απαντήσεις.
Σελίδα 4 από 4 (48 εγγραφές)   < 1 2 3 4
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  27-06-2006, 17:21 14268 σε απάντηση της 14265

    Απ: Re: Licensing σύστημα

    Υπάρχει ένα πολλή ωραίο άρθρο στο www.codeproject.com

     

    Building Security Awareness in .NET Assemblies

     

    Λέει τα "πάντα" για τα strong names & security

     


    while (!dead) learn();
  •  28-06-2006, 11:00 14276 σε απάντηση της 14268

    Απ: Re: Licensing σύστημα

    ωραίο άρθρο. Έχοντας διαβάσει και αυτό http://msdn.microsoft.com/msdnmag/issues/06/07/CLRInsideOut/default.aspx από το MSDN Magazine μάλλον πρέπει να ισχύει αυτό που λέω, δηλαδή ότι με strong signature θα μπορούσε κανείς να προσατέψει τα dll του, αλλά όχι και το εκτελέσιμο αρχείο του. Εκεί θα πρέπει να γίνει κάποιο είδους self check.

    Πάντως θα συμφωνήσω απόλυτα με την λύση:

    1. Hasp για να νομίζει ο πελάτης ότι είναι κλειδωμένο
    2. Άλλες λύσεις για να νομίζουμε εμείς που το φιάξαμε ότι είναι κλειδωμένο

    Dimitris Papadimitriou
    Software Development Professional
    dotNETZone.gr News

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Διαβάστε επίσης τους όρους χρήσης.
  •  30-12-2008, 18:43 47310 σε απάντηση της 2032

    Απ: Licensing σύστημα

    Θέλω να δώσω λίγο feedback σχετικά με το αν και πόσο χρειάζονται οι εφαρμογές κλείδωμα ή πρέπει να είναι όλα ελεύθερα και να βρεθεί άλλος τρόπος, με βάση την εμπειρία που είχαμε στη Unibrain. Εμείς btw κάνουμε native development.

    To software μας παίζει πάνω σε κάρτες Firewire, που έχουν ένα μοναδικό ID η καθεμία.

    Αρχικά βγάζαμε ένα registration key το οποίο δίναμε στους πελάτες, το οποίο για "ευκολία" δεν ήταν δεμένο με το ID της κάρτας ώστε αν τυχόν αλλάξεις κάρτα να μη θες νέο key. To licence agreement έλεγε σαφώς ότι το key ήταν για έναν υπολογιστή μόνο.
    Αποτέλεσμα; Μαζική κατάχρηση και καταστρατήγηση του licence agreement. Αγοράζανε κάρτες από αλλού και βάζανε παντού το ίδιο key. Και να φανταστείτε ότι οι πελάτες μας είναι software houses (πουλάμε firewire development kits)!!!

    Στη συνέχεια βάλαμε ένα registration key που ήταν δεμένο με την κάρτα και φυσικά αρχίσαν οι "γκρίνιες" ότι είναι δύσχρηστο κλπ, τα οποία φυσικά δεν ήταν τίποτα παραπάνω από φτωχές δικαιολογίες όπως φάνηκε από τα keys που "ξαφνικά" άρχισαν να αγοράζουν.
    Παλιότερα είχαμε κάποια έκδοση με USB Hasp και όταν την κόψαμε, υπήρχαν πελάτες που ΔΕΝ αναβαθμίζαν για χρόνια, μόνο και μόνο επειδή τους κόψαμε αυτό (και άρα δεν μπορούσαν να διασφαλείσουν τις πωλήσεις τους).

    Τεσπα, όντως το δέσιμο με το ID ήταν πρόβλημα για κάποιους, οπότε μας ζητήσαν λύση universal licencing, δηλαδή κάτι "μαγικό" μέσω του οποίου το software τους θα παίζει σε όλες τις κάρτες, χωρίς registration key ή άλλο hardware mechanism, με ένα one-off (ή annual) payment.
    Πρώτα βγάλαμε "licenced" κάρτες, που είχαν δηλαδή το key πάνω στην EEPROM και ο έλεγχος γινόταν από τον driver, οπότε για τον μέσο developer τα πράγματα γίνανε λίγο πιο σκούρα.
    Αυτό δούλεψε μια χαρά για τους περισσότερους και οι πωλήσεις πηγαίνανε καλά αλλά δεν τους ικανοποίησε όλους, γιατί κάποιοι φτιάχνανε "SDK on top of our SDK", οπότε δεν μπορούσανε να αναγκάζουν τους πελάτες τους να παίρνουν τις δικές μας κάρτες.

    Εκεί τα πράγματα σκουρήνανε, γιατί software-only 100% protection δεν υπάρχει, όσο και να χτυπιέσαι.
    Και φυσικά εμείς θέλαμε μόνο η DLL του ενός να παίζει full, ενώ όλα τα άλλα προγράμματα να μην παίζουν αν δεν υπάρχει licence.
    Τελικά αυτό που κάναμε είναι ένα συνοθύλευμα public-private encryption, stack walking, control flow obfuscation using SEH, κλπ, και όποιος έχει χρόνο ας κάτσει να περάσει την ώρα του :-)
    Ότι σπάει, σπάει, αλλά πρέπει να ιδρώσεις και λίγο.
    Εμείς πάντως είμαστε της νοοτροπίας ότι το να εμφανιστεί crack είναι δείγμα ότι αρχίζουμε να γινόμαστε "διάσημοι", συνεπώς ανυπομονούμε να συμβεί :-D

    The fact that the program works is irrelevant.
Σελίδα 4 από 4 (48 εγγραφές)   < 1 2 3 4
Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems