Το όλο σενάριο να μην έχει writing permission στον φάκελο του project μου φαίνεται λίγο χλωμό,εξάλλου λογικά αυτός θα βρίσκεται στο MyDocuments οπότε και θα έχει ίδια δικαιώματα με τον MyPictures.
Αυτό που μου φαίνεται πιο πιθανό είναι να έφτιαξες ένα αντικείμενο Bitmap φορτώνοντας ένα αρχείο από τον εν λόγω φάκελο,να το επεξεργάστηκες και μετά να προσπάθησες να το σώσεις στο ίδιο ακριβώς αρχείο,να έκανες δηλαδή κάτι σαν το παρακάτω:
Bitmap bmp=new Bitmap("myimage.jpg");
//Do something with the bitmap
bmp.Save("myimage.jpg");
//Generic GDI+ error
Αυτό συμβαίνει επειδή όταν φορτώνεις ένα αρχείο εικόνας μέσω του αντικειμένου το υποκείμενο αρχείο κλειδώνει μέχρι να γίνει Dispose το αντικείμενο.Πράγμα το οποίο θα εξηγούσε γιατί το να το σώζεις σε άλλο path δείχνει να δουλεύει κανονικά.
Αν λοιπόν έχω πέσει μέσα με την υπόθεσή μου,δύο λύσεις που θα μπορούσες να ακολουθήσεις είναι οι εξής:
α)να σώσεις το αρχείο με άλλο όνομα ή σε άλλο path από αυτό που το φόρτωσες ή
β)να δημιουργήσεις ένα προσωρινό αντικείμενο Bitmap,να αντιγράψεις την εικόνα σε αυτό,να ξεφορτωθείς το αρχικό αντικείμενο Bitmap ώστε να ξεκλειδώσει το αρχείο και μετά να καλέσεις την Save:
Bitmap bmp=new Bitmap ("myimage.jpg");
Bitmap tempbmp=new Bitmap(bmp.Width,bmp.Height);
Graphics myGraphics=Graphics.FromImage(tempbmp);
myGraphics.DrawImage(bmp,0,0);
bmp.Dispose();
tempbmp.Save("myimage.jpg");
myGraphics.Dispose();
tempbmp.Dispose();