PIRANHA
by baburanos
Πλατφόρμα : DotNetNuke
Έκδοση DNN : 3.x
Είδος : DotNetNuke module starter
Αρχείο : piranha.zip (προφορά πιράνια)
Με λίγο διάβασμα, ψάχνοντας στο δίκτυο και με λίγο δουλειά προέκυψε το «piranha.zip».
Το αρνητικό είναι ότι το «piranha.zip» είναι γραμμένο για το DotNetNuke 3.x.
Αλλά πιστεύω ότι με λίγο δουλειά θα δουλέψει και την έκδοση 4.x.
Το «piranha.zip» το κάνετε unzip στο «..\DesktopModules»
Τρέχετε το «..DesktopModules\piranha\_Plus\brpro\brpro.exe» για να κάνετε το rename.
Rename σε αρχεία και περιεχόμενο.
Δηλαδή όπου θα βρίσκει τη λέξη «piranha» θα την αντικαθιστά με την λέξη του δικού σας ονόματος για το module (πχ Persons).
Άρα το folder γίνετε μαζί με το περιεχόμενο «..\DesktopModules\Persons»
Επίσης τρέχετε ξανά το «brpro.exe» για να κάνετε το rename σε αρχεία και περιεχόμενο με τη λέξη «KENIX» θα την αντικαθιστά με την λέξη του δίκιας σας εταιρεία (πχ MyCompany)
Και είναι όλα έτοιμα για να κάνετε μονό την δήλωση στο dotΝetΝuke στο «Module Definitions» του DotNetNuke
Επομένως τα ελάχιστα απαραίτητα Controls είναι πλέον διαθέσιμα:
«PersonsView.ascx» για το view control
«PersonsEdit.ascx» για το edit control
«PersonsSetting.ascx» για το setting control
Αφού κάνετε και τις τρεις δηλώσεις με VS2003 κάνετε compile το «Persons.sln»
Τώρα είστε έτοιμοι να βάλετε το νέος σας module σε όποια σελίδα θέλετε!
Όλο το κέλυφος έχει πλέον δημιουργηθεί.
Μπορεί τώρα να αλλάξετε τα τρία controls με βάσει τις ανάγκες σας, αλλά επίσης μπορείτε να προσθέσετε και άλλα controls.
Στο φάκελο «..\DesktopModules\Persons\_PA\Last» μπορείτε να βάζετε το τελευταίο σας PA
Με το «Edit_XMLs_Maker.bat» μπορέτε να φορτώσετε το «..\DesktopModules\Persons\Birth of code generator\PersonsCSTs\XMLs_Maker.xml» και να επιλέξετε τα Tables & τα custom StoredProcedures και έχετε κατασκευάσει για την εφαρμογή σας.
Μετά τρέχετε το «..\Birth of code generator\BirthCode.bat» για το «Birth Code» και δημιουργεί όλα τα απαραίτητες classes για το Data Layer
Το «Birth Code» κατασκευάζει μέχρι και τα uninstall SQL statements.
while (!dead) learn();