Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Database Synchronization

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò Jim_Madran. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος nsouflis στις 08-03-2007, 15:01. Υπάρχουν 1 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  08-03-2007, 14:26 26116

    Database Synchronization

    Καταρχήν καλησπέρα. Αν και παρακολουθώ τις εξελίξεις του donnetzone.gr αρκετό καιρό είναι το πρώτο μου post και πρώτα απ’ όλα σας συγχαίρω για τη φανταστική δουλειά που κάνετε.

    Για κάποιο φοιτητικό project του κολλεγίου μου καλούμαι να έχω μια Database (σε Αccess)  σε local υπολογιστή και την αντίστοιχη client εφαρμογή σε VB.NET που θα διαχειρίζεται την DB. Μέσω web service θέλω να ενημερώνω ένα δυναμικό site που στην ουσία είναι το αντίγραφο κάποιον πινάκων του client. Το update στο site θα γίνεται όταν επιλέγει ο χρήστης τις εφαρμογής. Φυσικά είμαι ακόμη πολύ αρχάριος για μια τέτοια εφαρμογή.

    Οι 2 τρόποι που σκέφτηκα για να γίνεται αυτό είναι οι εξής:

    1) Να ανεβαίνει κάθε φορά όλο το αρχείο τις Αccess στον web server σαν byte array, να κάνει replace το παλιό και όλα καλά!

    2) Να κρατάει ο client ένα ιστορικό από xml αρχεία με όλες τις αλλαγές που γίνονται στην Αccess,  και κάθε φορά που γίνεται update να ανεβαίνουν με την αντίστροφη σειρά προς τον server.

     Φυσικά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι καμιά από τις παραπάνω λύσεις δεν είναι επαγγελματική οπότε οποιαδήποτε βοήθεια – πρόταση είναι δεκτή.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  •  08-03-2007, 15:01 26118 σε απάντηση της 26116

    Απ: Database Synchronization

    Καλώς ήλθες λοιπόν .
        Σχετικά με τα ερωτήματα σου αν η ανάλυση σου είναι τελική ( Access database , Windows Client , Web client ) και το sync σου είναι one way .