Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Αρκετές Γνώσεις C / C++, Άσχετος από Visual Interfaces!!!

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò M1ke. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος Thiseas στις 22-08-2007, 12:32. Υπάρχουν 3 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  21-08-2007, 00:31 34383

Huh? [:^)] Αρκετές Γνώσεις C / C++, Άσχετος από Visual Interfaces!!!

Είμαι φοιτητής Πληροφορικής (αρκετά τρελαμένος...) και έχω δουλέψει πολύ σε συστήματα Solaris και Linux, σε console προγράμματα.

Πρόσφατα κατάλαβα ότι για να κάνω κάτι αξιόλογο θα πρέπει να μάθω να προγραμματίζω σε γραφικό περιβάλλον.

Έτσι ήρθα στο forum σας (ευτυχώς!!!).

Οπότε ως νουμπάς θα ήθελα την γνώμη σας: Πού ξεκινάω?

Έχω κάνει C / C++  και SQL (και πολύ λίγο java). Απλά δεν ξέρω πως να εφαρμόσω ότι ξέρω σε Windows / Linux για γραφικό-παραθυρικό περιβάλλον.

Δυστυχώς για μένα δεν ξέρω καθόλου τι είναι το .ΝΕΤ και πως φτιάχνεις σελιδες με applets, τις διαφορες των διάφορων Visual Studios που κυκλοφορούν και κυρίως πως να συνδέσω τα (στα μάτια μου) ασύνδετα δεδομένα πχ: αντιγραφή του κελιού Α3 ενός φύλλου Excel σε δικό μου προγραμμα και πολλαπλασιασμος με ένα δοσμενο απο τον χρήστη αριθμό μετά απο Click/Enter. Ούτε καν ξέρω πως να δημιουργήσω ένα κουμπί, ενα scrollbar κλπ.

Μπορεί κάποιος να μου δώσει κάποια links ή ονόματα βιβλίων, καθώς και τι να κυνηγήσω-αποφύγω (πχ να μάθω Python ή δεν χρειάζεται)?

(θέλω πολύ δουλειά Sad  )...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

I think there's to much blood in my caffeine system..
  •  21-08-2007, 10:40 34389 σε απάντηση της 34383

Απ: Αρκετές Γνώσεις C / C++, Άσχετος από Visual Interfaces!!!

Καλώς όρισες στο Forum.

Μην αγχώνεσαι κάθε αρχή και δύσκολη. Εννοείται πως πρέπει να ξεκινήσεις από τα βασικά.

1. το Visual Studio Express Edition είναι ότι πρέπει για να ξεκινήσεις από τα βασικά. Google it για να μάθεις περισσότερα.