Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Προβλημα με Backup Oracle (αρχαρια)

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò jenie. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος Main στις 02-03-2006, 19:31. Υπάρχουν 1 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  02-03-2006, 13:54 10301

Προβλημα με Backup Oracle (αρχαρια)

Καλησπέρα,

Αρχικά θα ήθελα να αναφέρω ότι είμαι αρχάρια στην oracle. Έχω ένα πρόβλημα και θα ήθελα να με βοηθήσετε.

Υπάρχει μια εφαρμογή που δουλεύει με oracle 9.2.0.1.0 μου ζήτησαν να πάρω ένα back up. Με συμβούλεψαν να πάω στο command promt και να χρησιμοποιήσω την εντολή exp. Έγραψα exp system/system full=y ξεκίνησε μια διαδικασία αλλά δυστυχώς μου ήταν αδύνατο να την παρακολουθήσω γιατί δεν δούλευαν ορθά τα ελληνικά. Παρόλα αυτά δημιουργήθηκε ένα αρχείο με extention .dmp. Δοκίμασα σε ένα άλλο μηχάνημα να κάνω εγκατάσταση με την ίδια έκδοση oracle και να δω αν μπορώ να κάνω τουλάχιστον import ,έγραψα λοιπόν την εντολή με την ίδια λογική, δηλαδή imp system/system expdat.dmp(που είναι το αρχείο που με ενδιαφέρει) full=y. Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν πέτυχε το import (αυτό το επιβεβαίωσα από την εφαρμογή μου που δεν έφερε τίποτα!).

Θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει τρόπος να διορθώσω τα ελληνικά ώστε να βλέπω και τα μηνύματα ορθά κατά την διαδικασία import/export καθώς και αν είναι σωστός ο τρόπος που ακολουθώ για να πάρω backup.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Τζένη Γκερτσου

•  02-03-2006, 19:31 10307 σε απάντηση της 10301

Music [8] Απ: Προβλημα με Backup Oracle (αρχαρια)

Λοιπον ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ!

Δοκιμασε αυτό : exp system/***** file=drive:\Export\Export.dmp log=drive:\Export\Export.log Full=y

οταν τελειώσει μπορεις να κοιταξείς το log αρχείο για τυχόν μηνύματα.

Τωρα: Για να φορτώσεις τα δεδομένα σε μια άλλη βάση θα πρεπει να έχεις φτιάξει τα tablesspaces για να είναι σχετικά πιο ανώδυνη η διαδικασία. (Να υπαρχεί αρχική βάση)