Όπα αρχηγέ μου, όπα: Κατ' αρχήν στην περιγραφή σου στο κείμενο δεν είσαι ιδιαίτερα επεξηγηματικός. Κατά δεύτερον αυτό που περιγράφεις δεν είναι πολλαπλή κληρονομικότητα! Κατα τρίτον μου φαίνεται ότι έχεις ορισμένα λαθάκια.
Ας τα δούμε τα πράγματα απο την αρχή. Πολλαπλή κλρονομικότητα είναι να έχεις τις κλάσεις Α, Β, C και να μπορείς να πεις: class Z: A, B, C κάτι το οποίο στη C# δεν επιτρέπεται. Γίνεται εμμέσως με τη χρήση interfaces αλλά αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα. Επιπλέον στον κώδικα σου λες ότι η Shape2d κληρονομεί την Point και έχει και ένα πίνακα απο Points. Πρακτικά στην ίδια κλάση συνθέτεις και κληρονομείς την ίδια κλάση (Point) κάτι το οποιό δεν είναι και η καλύτερη πρακτική. Δες το από την καθημερινότητα: Λες ότι ένα σχήμα έχει ένα σύνολο σημείων (σύνθεση) αλλά δε λές ότι ένα σχήμα είναι ένα σημείο (κληρονομικότητα). Θα σου συνηστούσα την κληρονομικότητα να τη βγάλεις. Δες αυτά για την ώρα και ό,τι άλλο θέλεις τα ξαναλέμε.
PS: Δε σε βολεύουν οι έτοιμες κλάσεις του System.Drawing;;
Πλιζ ντοντ ράιτ γκρίκλισ. Άι καντ ριντ δεμ. Egina katanoitos?