Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

εργασία ως φοιτητής?

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò tas0s. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος Markos στις 08-07-2009, 19:30. Υπάρχουν 6 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  05-07-2009, 21:18 52245

    εργασία ως φοιτητής?

    Καταρχάς γεια σας!
      Παρακολουθώ εδώ και καιρό το forum αλλά γράφω πρώτη φορά.
      Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με ένα εργασιακό θέμα που με απασχολεί τον τελευταίο καιρό.Είμαι φοιτητής
    στο  τμήμα Πληροφορικής του Τει Αθήνας.Συγκεκριμένα τον Σεπτέμβρη εισέρχομαι στο τέταρτο έτος.
    Το ερώτημα/πρόβλημα που έχω αφορά στο τι εργασία σχετική με το αντικείμενο μπορώ να βρω ως
    φοιτητής?Λέγοντας εργασία αναφέρομαι σε κάποια που να σχετίζεται άμεσα με προγραμματισμό κλπ  και όχι του
    τύπου πωλητής σε κατάστημα (χωρίς να έχω κάτι με την συγκεκριμένη απασχόληση).
      Φαντάζομαι  το επίπεδο των γνώσεων, όπως είναι λογικό, είναι ο κύριος παράγοντας.Έχω πετύχει όμως αγγελίες
    που ζητούν 3-4 χρόνια προϋπηρεσία και γνώσεις που έχουν να κάνουν με πολλούς τομείς και διαφορετικές τεχνολογίες
    μαζί.Ο προβληματισμός μου έχει να κάνει με το αν με τις γνώσεις που αποκομίζω εγώ και ο x,y συνάδελφος φοιτητής
    μπορούμε να εργαστούμε σε κάποιο τμήμα του τομέα,έστω και σε μικρό κομμάτι project.
      Για παράδειγμα θα σας αναφέρω περιληπτικά με το τι έχουμε ασχοληθεί στην σχολή μου ώστε να έχετε μια ολοκληρωμένη
     εικόνα.
        Όσον αφορά γλώσσες προγραμματισμού από ότι έχω δει στο πρόγραμμα σπουδών μας μαθαίνουν τα βασικά από σχεδόν
    όλες τις ευρέως διαδεδομένες.Προς το παρόν εγώ έχω διδαχθεί pascal,assembly(αυτές τις 2 φαντάζομαι για καθαρά εκπαιδευτικούς
     λόγους),VB6,C,C++,HTML,Java,Javascript.Εγώ προσωπικά ανέπτυξα ένα αρκετά καλό επίπεδο (για την σχολή τουλάχιστον) στις C,C++.