|
-
31-10-2005, 18:26
|
|
Οδηγός επίλυσης προβλημάτων για το ActiveSync 4.0
H Microsoft έχει δημοσιεύσει στο www.microsoft.com/windowsmobile έναν οδηγό επίλυσης προβλημάτων για το ActiveSync 4.0.
Αρκετοί χρήστες με ActiveSync 4.0 έχουν αναφέρει προβλήματα στην σύνδεση μέσω USB με συσκευές Windows Mobile
5.0. Στις περισσότερες περιπτώσεις τα προβλήματα οφείλονται σε
εφαρμογές firewall ή εφαρμογές που ελέγχουν το network traffic. Αυτές
οι εφαρμογές χρειάζονται κατάλληλες ρυθμίσεις ώστε να επιτρέπουν την
σύνδεση ανάμεσα στην συσκευή και το PC.
Μια νέα έκδοση του ActiveSync θα είναι διαθέσιμη προς το τέλος
Νοεμβρίου, αλλά οι χρήστες που έχουν κάποιο πρόβλημα σύνδεσης μπορούν
να το λύσουν στο www.microsoft.com/windowsmobile.
Το πρόβλημα αυτό υπάρχει μόνο στις νέες συσκευές με Windows Mobile
5.0 και μόνο όταν συχρονίζονται μέσω USB με ένα PC. Δεν παρουσιάζεται
σε συνδέσεις Bluetooth, IrDA ή μέσω server. Για την Ευρώπη οι συσκευές
αυτές είναι: Orange SPV M5000, iMate JasJar, iMate K-Jam, Qtek 9000, Qtek 9100, T-Mobile Vario, T-Mobile MDA Pro, O2 XDA Exec, O2 XDA Mini S, O2 XDA Phone, FSC Pocket LOOX N500, Dell Axim X51, Dell Axim X51v, HP PPC series (rx1950, hx2190, hx2490, hx2790).
Υπενθυμίζουμε ότι το ActiveSync 4.0 χρειάζεται μόνο για τις συσκευές με Windows Mobile 5.0 και δεν προτείνεται για συσκευές με προηγούμενες εκδόσεις Windows Mobile.
Andreas Tsouchlaris My Blog / dotNetZone.gr / autoexec.gr
|
|
|
|
|