Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Εκτέλεση web site τοπικά

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò neph. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος George Parissis στις 10-04-2015, 07:22. Υπάρχουν 3 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  08-04-2015, 16:59 76939

    Εκτέλεση web site τοπικά

    Παιδιά καλησπέρα.

     

    Έχω ένα πρόβλημα και δεν μπορώ να το λύσω καθώς δεν είμαι προγραμματιστής!

    Ας αρχίσω από την αρχή.

    Έχουμε ένα web site στην Azure που τρέχει πάνω σε ένα VM MS Server 2012 R2. Υπάρχει επίσης και μια MS SQL βάση.

    Το site έχει γραφτεί σε Visual Studio 2013 Web edition.

    Κατέβασα το VM και το έστησα αλλά όταν προσπαθώ να “τρέξω” το web site τοπικά δεν μπορώ.

    Όταν λέω τοπικά εννοώ ανοίγω το solution (*.sln) και όταν το τρέχω με το προεπιλεγμένο browser μέσα από το Visual Studio προσπαθεί να πάει στο domain που έχει γίνει host αντί να ανοίξει την τοπική διεύθυνση 127.0.0.1 ή localhost/.

    Έψαξα στις ρυθμίσεις του VS μπας και βρω να αλλάξω το site να τρέχει σε local server αλλά δεν κατάφερα τίποτα.

    Ο προγραμματιστής που το έφτιαξε δεν υπάρχει για να μας βοηθήσει.

     

    Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?

    Αν κάποιος ξέρει πως αλλά απαιτείτε διαδικασία μερικών ωρών μπορούμε να προσφέρουμε κάποια αμοιβή για της υπηρεσίες του/της.

  •  09-04-2015, 01:54 76955 σε απάντηση της 76939

    Απ: Εκτέλεση web site τοπικά

    Μόνο να μαντέψει κανείς. 

    Μήπως το site που έχετε απαιτεί από τον χρήστη κατά την λειτουργία του να κάνει login; Αν ναι υπάρχει μία ρύθμιση μέσα στο Web.Config που αναφέρεται ακριβώς σε αυτό με το tag FormsAuthentication. Εκεί πρέπει να υπάρχει ένα login url. Νομίζω ότι αυτό έχει οριστεί απόλυτα σε μία διεύθυνση URL αντί σχετικά ως προς το site.