Αν υπάρχει ένα πράγμα που ΔΕΝ είναι προβληματικό, είναι το business model. Αυτό και αν έχει αποδειχθεί περίτρανα από τα Android tablets και το iPad. Αυτό που έχει επίσης αποδειχθεί είναι ότι δεν μετράνε οι μπούρδες-app αλλά τα καλά app. Έχουμε ήδη συζητήσει με κάποιους για την εφαρμογή κάποιας αλυσίδας καταστημάτων πληροφορικής της οποίας το όνομα μοιάζει με ... Κάγκελο.
Το penetration της πλατφόρμας μετράει γιατί ουσιαστικά μιλάμε για το αυγό και την κότα. Αν δεν υπάρξει penetration (αυγό), θα πρέπει η μαμά (εδώ MS) να δώσει κίνητρα για καλά apps για να κάνει αυγό η κότα. Αλλά ως τώρα τα κίνητρα ήταν για αριθμό app, έστω και μπούρδα.
Εκεί που όλοι παραδέχονται ότι η MS είχε και έχει πλεονέκτημα, τα biz apps και το Office, η MS έχει αδρανήσει, ή μάλλον έχει δώσει την προσοχή της σε αλλότρια.
Για δείτε και αυτό το περίεργον άρθρο από το ZDNet (γνωστούς MS Bashers) για το πως οι μαθητές Γυμνασίου (στην Αμερική φυσικά) προτιμούν Windows RT αντί για iPad, πολύ απλά γιατί με αυτό μπορούν να κάνουν τις εργασίες τους.
Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos