Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Website Content Creation

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò Markos. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος Markos στις 18-10-2011, 21:57. Υπάρχουν 10 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  12-10-2011, 14:43 67738

    Website Content Creation

    Η συζήτηση που πρόκειται να ξεκινήσω θα μπορούσε να πάει και στο cafe. Επειδή, όμως, έχει να κάνει με το σημαντικότερο κομμάτι ενός web site, το περιεχόμενό του, αποφάσισα να το δημοσιεύσω εδώ, ακόμα κι αν δεν έχει καμία σχέση με development.

    Κάνοντας λίγο googling, βρήκα κάμποσες εταιρίες στο εξωτερικό που εξειδικεύονται στη δημιουργία περιεχομένου για web sites. Δεν αναφέρομαι σε digital content (graphics, videos, animations κ.λπ.). Αναφέρομαι σε "καθαρό" περιεχόμενο - κείμενο, με έμφανση στην ποιότητα (ερμηνεύστε τον όρο όπως θέλετε) και την πρωτοτυπία. Συγγραφείς επί πληρωμή επιστρατεύονται για να γράψουν από εταιρικά κείμενα έως ολόκληρα blog posts και αμείβονται με τη λέξη.

    Αυτό που θα ήθελα, λοιπόν, να ρωτήσω είναι το τι συμβαίνει στην Ελλάδα, καθώς και αν, και με ποιο τρόπο, οι εταιρίες που φτιάχνουν sites εμπλέκονται στη συγκεκριμένη διαδικασία. Προσοχή. Δεν αναφέρομαι σε περιεχόμενο που δίνει ο πελάτης μια φορά για να κατασκευαστεί το site. Μιλάω για συνεχή υποστήριξη, ανανέωση και εμπλουτισμό του περιεχομένου ενός site από ανθρώπους που δεν έχουν καμία σχέση με την επιχείρηση στην οποία ανήκει το site.

    Θα ήθελα πολύ να διαβάσω τις σκέψεις σας, τις επιθυμίες σας και τις εμπειρίες σας ως προς αυτό το κομμάτι του "web development".

    Ακόμα κι ένας άνθρωπος μπορεί ν' αλλάξει τον κόσμο. Μη θέλεις να κυβερνήσεις. Απλά δείξε το μονοπάτι κι ο κόσμος θ' ακολουθήσει!!
  •  13-10-2011, 10:04 67758 σε απάντηση της 67738

    Απ: Website Content Creation

    Διαφέρει σε κάτι από το να προσλάβεις/μισθώσεις δημοσιογράφους/συντάκτες/αρθρογράφους; Νομίζω ότι πρόκειται ακριβώς για το ίδιο πράγμα. Τι διαφορετικό υπάρχει ως προς το web κομμάτι; Άντε κάνα tweek στην συμφωνία.

    Η μόνη μου "σχετική" εμπειρία, ήταν όταν είχαμε εταιρία και ήμασταν μέλος ομίλου του οποίου η "ναυαρχίδα" ήταν δωρεάν περιοδικό που εκδιδόταν στην Θεσσαλονίκη, πριν 9-10 χρόνια. Αυτό που είχε κάνει ο εκδότης ήταν να προσλάβει καμιά 15αριά συντάκτες και τους άφησε κυριολεκτικά ελεύθερους να γράφουν ότι θέλουν - το ίδιο και τους γραφίστες που είχε. Ο ίδιος αυτό που έκανε ήταν να κανονίζει τα άλλα κομμάτια (διαφημίσεις, διανομή κλπ). Και πήγε καλά για ένα διάστημα μάλιστα, και τολμώ να πω ότι η ύλη ήταν πολύ καλή.

    Το κλου είναι ότι πήρε νέα και προοδευτικά άτομα και τα άφησε ελεύθερα να δημιουργήσουν εκείνα το κλίμα.

    Το κόστος ήταν φαντάζομαι υψηλό πάντως...

    "When the darkness rises up from inside - that is normal.
    It's when you reach down to pull it up - that the noxious warnings sound."
    Tuzak, Farscape
  •  13-10-2011, 11:22 67760 σε απάντηση της 67758

    Απ: Website Content Creation

    Φίλε Δήμο, αυτό είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό για ένα site περιοδικού. Εκείνο που μου έκανε εντύπωση είναι πως οι άνθρωποι που δραστηριοποιούνται στον εν λόγω χώρο ενημερώνουν εταιρικά sites και blogs. Προβληματίστηκα, λοιπόν, και αναρωτήθηκα μήπως το πραγματικά ουσιαστικό κομμάτι των ιστοτόπων, το περιεχόμενο, δεν συγκεντρώνει την προσοχή που του αξίζει.

    Ακόμα κι ένας άνθρωπος μπορεί ν' αλλάξει τον κόσμο. Μη θέλεις να κυβερνήσεις. Απλά δείξε το μονοπάτι κι ο κόσμος θ' ακολουθήσει!!
  •  13-10-2011, 20:52 67765 σε απάντηση της 67760

    Απ: Website Content Creation

    Δήμο, αυτό που αναφέρεται ο Μάρκος είναι εταιρίες που γράφουν με τέτοιο τρόπο ώστε τα άρθρα να πάρουν υψηλό rank από τις μηχανές αναζήτησης για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά. Το πως αυτά τα κείμενα θα φανούν σε έναν άνθρωπο είναι δευτερεύουσας σημασίας. Στο web έχει σημασία που θα τοποθετήσεις τις λέξεις κλειδιά που σε ενδιαφέρουν. Αυτές π.χ. πρέπει να μπουν στον τίτλο της σελίδας, στο <h1> μέσα στο html (το οποίο πρέπει να είναι μόνο ένα σε όλη τη σελίδα). Έχει διαφορά αν χρησιμοποιείς <b> ή <em> για να κάνεις bold μία λέξη, οπότε οι σημαντικές λέξεις μπαίνουν σε <em>. Οι εταιρίες αυτές έχουν ένα σωρό τέτοιους κανόνες και τους εφαρμόζουν για να αποκτήσει το site SEO value. 

    Μάρκο, δουλεύω σε εταιρία που φτιάχνει ιστοσελίδες αλλά δεν ασχολούμαστε με SEO. Έχουμε site όμως που κάνουν SEO και δίνουν αρκετά λεφτά σε αυτό, και ξέρω πως τους ετοιμάζουν τα κείμενα για το site. Το να προσθέτεις ολόκληρες σελίδες ή να γεμίζεις blogs με τέτοιο τρόπο μου φαίνεται λίγο τραβηγμένο, οπότε είναι μάλλον κάτι που δεν ανήκει στις συνήθεις τακτικές των SEO εταιριών.

    Κάνοντας λίγο googling, πουλάνε το κάθε άρθρο αρκετά λεφτά, είδα τιμές από 75$ και πάνω.  



    Τάσος Καραγιάννης

    Baby debugging steps...
  •  13-10-2011, 22:26 67766 σε απάντηση της 67765

    Απ: Website Content Creation

    tasos:

    Κάνοντας λίγο googling, πουλάνε το κάθε άρθρο αρκετά λεφτά, είδα τιμές από 75$ και πάνω.

    Τσουχτερή τιμή... Έ ρε γλέντια που έχουν να γίνουν έτσι κι αλλάξει η google τον αλγόριθμο!!Party!!!


    Ακόμα κι ένας άνθρωπος μπορεί ν' αλλάξει τον κόσμο. Μη θέλεις να κυβερνήσεις. Απλά δείξε το μονοπάτι κι ο κόσμος θ' ακολουθήσει!!
  •  13-10-2011, 23:33 67768 σε απάντηση της 67766

    Απ: Website Content Creation

    Ο αλγόριθμος της Google αλλάζει συνέχεια, σχεδόν κάθε μέρα κάνουν μικροαλλαγές και διάφορα tweaks. 

    Πάντως τον τελευταίο καιρό, η Google έχει κάνει αρκετές μεγάλες αλλαγές και μερικοί έχουν αρχίσει ήδη τα γλέντια... Stick out tongue


    Τάσος Καραγιάννης

    Baby debugging steps...
  •  14-10-2011, 10:45 67774 σε απάντηση της 67768

    Απ: Website Content Creation

    Άλλο να αναθέσεις σε μία εταιρεία να γράψει κείμενα για blogs και sites (αυτό λέγεται εταιρεία PR) και άλλο εταιρείες οι οποίες προσπαθούν να "κλέψουν" στα search rankings. Ο Μάρκος ρώτησε "γιατί οι εταιρείες δίνουν σε άλλους το PR τους?" και ο Τάσος είπε "γιατί θέλουν να κλέψουν το Google". Κάποιοι όντως θέλουν να κλέψουν στα ratings αλλά δεν μπορούν να το κάνουν οι ίδιοι, οπότε βρίσκουν "τζιμάνια" να τους το κάνουν .

    Όσο για την ίδια την ερώτηση του Μάρκου, υπάρχουν δύο σκέλη. Γιατί οι εταιρείες δεν γράφουν οι ίδιες τα κείμενα τους και γιατί δεν συντηρούν οι ίδιες το περιεχόμενο τους?

    Η συγγραφή σωστών κειμένων PR ΔΕΝ ανήκει στα ανταγωνιστικά προτερήματα μίας εταιρείας εκτός και αν είναι εταιρεία PR. Γι αυτό όσες εταιρείες έχουν τη δυνατότητα αναθέτουν σε εταιρείες PR να τους γράψουν καλά κείμενα. Κάποιες εταιρείες είναι αρκετά μεγάλες για να έχουν δικά τους άτομα στο PR (ή αλλιώς marketing). Διαφορετικά το αναλαμβάνει η γραμματέας ή κάποιος PM, με τα γνωστά κακάσχημα αποτελέσματα. Είναι κάτι αντίστοιχο με τη σχεδίαση του site. Όποιος μπορεί προσλαμβάνει γραφίστα. Οι άλλοι χρησιμοποιούν έτοιμα templates ή ματσακονεύουν κάτι κακάσχημο. 

    Πολύ απλά, το PR writing είναι τόσο εντελώς διαφορετικό από το Technical Writing όσο το Technical writing από την Έκθεση που κάναμε στο σχολείο. Και για όποιον δεν ξέρει τη διαφορά, είναι τεράστια. Η συγγραφή για το Internet είναι επίσης αρκετά διαφορετική από τη συγγραφή για έντυπα. Αρχή-μέση-τέλος? Τί είμαστε, φιλόλογοι στο Λύκειο να κάτσουμε να διαβάσουμε δοκίμια? Πρώτα γράφεις το συμπέρασμα και μετά την αιτιολόγηση, αλλιώς κανείς δεν θα διαβάσει το κείμενο σου. Αυτό ισχύει για κάθε παράγραφο αλλά και το κείμενο στο σύνολο. Είναι η λεγόμενη "ανάποδη πυραμίδα" που περιγράφει ο Jakob Nielsen και είναι πολύ πιο σημαντική το 2011 απ' ότι ήταν ήδη το 1995.

    Από την άλλη, το Content Management είναι μία συνεχής διαδικασία, όχι προϊόν. Το προϊόν διευκολύνει τη διαδικασία. Αν δεν υπάρχει η συνεχής ανανέωση και βελτίωση, τσάμπα το έκανες το site. Κάποιος πρέπει να γράφει τα νέα και τις ανακοινώσεις, να κάνει τα tweets και να ανανεώνει τις σελίδες του Facebook αλλιώς ... δεν θα το κάνει κανείς. Και αν δεν υπάρχει κάποιος στο τμήμα marketing να αναλάβει αυτό το ρόλο (ή αν δεν υπάρχει καν τμήμα marketing)

    Όσο για τα τζιμάνια ... όσο βελτιώνονται οι αλγόριθμοι του Google τόσο δυσκολότερα θα μπορούν να πουλήσουν το "λάδι φιδιού". 

    Και το θέμα όντως ανήκει στο cafe καθώς δεν έχει καμμία σχέση με προγραμματισμό, ή τα περιεχόμενα ενός site. Έχει να κάνει με τη συντήρηση του και δεν έχουμε τέτοια κατηγορία. 

    Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
    Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos
  •  14-10-2011, 11:39 67776 σε απάντηση της 67738

    Απ: Website Content Creation

    "Αυτό που θα ήθελα, λοιπόν, να ρωτήσω είναι το τι συμβαίνει στην Ελλάδα, καθώς και αν, και με ποιο τρόπο, οι εταιρίες που φτιάχνουν sites εμπλέκονται στη συγκεκριμένη διαδικασία."

    Υπάρχουν κάποια πρώτα βήματα τα τελευταία 1-2 χρόνια, που η εταιρεία δηλαδή που φτιάχνει το web site, ασχολείται και με τη δημιουργία content μετά την παράδοση. Είναι μερισσότερο όμως θέμα πελάτη, πρέπει ο πελάτης να έχει/καταλαβαίνει την ανάγκη για να δημιουργηθεί η αντίστοιχη ζήτηση (γι' αυτό και είναι λίγο πίσω τα πράγματα σε σύγκριση με το εξωτερικό). Υπάρχουν όμως και κάποιες περιπτώσεις που ο πελάτης κάνει outsource τη δουλειά σε εξειδικευμένους editors και κάνει αυτός τη διαχείριση.

    Όλες οι περιπτώσεις που αναφέρομαι πάντως δεν έχουν σχέση με SEO, η μάλλον το SEO δεν είναι σε πρώτη μοίρα και το παραγόμενο content καλύπτει άλλες, ουσιαστικότερες ανάγκες. Ότι βάζει σαν σημαία του το SEO τουλάχιστον στην Ελλάδα το έχω συσχετίσει με bellow the average quality.

    Χρήστος Γεωργακόπουλος
  •  14-10-2011, 12:31 67777 σε απάντηση της 67774

    Απ: Website Content Creation

    Δηλαδή κάποιος πρέπει να δει το πακετάκι συνολικά. Έχουμε και λέμε:

    1. Προϊόν
    2. SEO
    3. Δημόσιες σχέσεις
    4. Διαφήμιση
    5. Social Networks
    6. Μέσο (αποκλειστικά το internet)
    7. Τεχνολογική ωριμότητα του κοινού.

    Ο συνδυασμός των ανωτέρω, στη σωστή δόση, είναι το κλειδί για την επιτυχία. Μπαίνω στον πειρασμό να ρωτήσω αν υπάρχουν μετρήσιμα μεγέθη για την αποτελεσματικότητα αυτής της προσέγγισης στην Ελλάδα, αλλά πολύ φοβάμαι ότι δεν υπάρχουν ούτε για το εξωτερικό. Πάντως, έτσι που το βλέπω όλο μαζί, το πακέτο είναι ακριβό. Ειδικά αν το κοινό δεν είναι τεχνολογικά ώριμο (χαμηλή διείσδυση - χρήση του internet). Στην τελευταία περίπτωση, δε μπορείς να αποφύγεις την προβολή στα κλασικά μέσα (έντυπα, ραδιόφωνο, τηλεόραση), με το κόστος να ανεβαίνει ακόμα περισσότερο. Δύσκολα πουλάς την σήμερον ημέρα...

    Ακόμα κι ένας άνθρωπος μπορεί ν' αλλάξει τον κόσμο. Μη θέλεις να κυβερνήσεις. Απλά δείξε το μονοπάτι κι ο κόσμος θ' ακολουθήσει!!
  •  14-10-2011, 12:48 67778 σε απάντηση της 67777

    Απ: Website Content Creation

    Μην απογοητεύεσαι, υπάρχουν λύσεις στην εξίσωση (για Ελλάδα), αν και δεν θα πρέπει να περιμένεις να γίνεις πλούσιος. Αν είναι να ξεκινήσεις κάτι πάντως, σκέψου να αποκλείσεις την Ελλάδα από τα target groups σου, μάλλον δεν αξίζει τον κόπο.

    Χρήστος Γεωργακόπουλος
  •  18-10-2011, 21:57 67814 σε απάντηση της 67778

    Απ: Website Content Creation

    Λοιπόν... Συνέχεια στο θέμα μας! Ψάχνοντας λίγο περισσότερο διαπίστωσα ότι η Google έχει ανάγει το θέμα σε επιστήμη. Ή τουλάχιστον, παρέχει τα εφόδια στα "τζιμάνια" να το ανάγουν σε επιστήμη (καλοπληρωμένη μάλιστα)! Το κύριο εγαλείο γι' αυτή τη δουλειά είναι το Google Keyword Tool. Οι πληροφορίες που παρέχει για τη χρήση των keywords (ή το συνδυασμό τους) είναι πολύτιμες. Η λειτουργικότητα αυτή υπάρχει και στο API, αλλά, όπως αναφέρεται κι εδώ, κοστίζει... Πάντως, εκείνο που μου έκανε εντύπωση είναι πως τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με το αν κάποιος χρησιμοποιεί το Keyword Tool "μέσα" ή "έξω" από το account του. Το αναφέρει η ίδια η Google:

    Search Traffic Variations

    The Keyword Tool shows search data from Google search. Data from the tool may vary due to the ad group you've selected, or whether you've accessed the tool from outside of your account.


    Έψαξα να βρω κάτι αντίστοιχο και για το Bing. Δεν βρήκα κάτι από την ίδια τη Microsoft, αλλά έπεσα πάνω στη WrodStream. Αυτό που είδα μου άρεσε πολύ. Βέβαια, για σοβαρή δουλειά, κι αυτό δεν είναι δωρεάν.

    Μπορεί η όλη συζήτηση να μην έχει να κάνει με προγραμματισμό, αλλά αυτό καθ' εαυτό το θέμα, κατά την προσωπική μου άποψη, εξιτάρει. Θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό για κάποιον που θέλει να κάνει μια επένδυση σε κάποιο portal να μπορεί να προΰπολογίσει το οικονομικό όφελος. Βέβαια, χρειάζονται και άλλα δεδομένα όπως σε τι ποσοστό γίνεται ένας σύνδεσμος click ανάλογα με τη σειρά που εμφανίζεται σε κάποιο search (προϋπόθεση ότι το site του εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα), το ποσοστό που η επισκεψιμότητα μετατρέπεται σε πώληση, το μέσο προσδοκώμενο κέρδος ανά πώληση κ.λπ. Όλοι αυτοί οι δείκτες, μπορεί να μην είναι εύκολο να προσδιοριστούν, όμως με λίγη καλή θέληση και επεξεργασία "ιστορικών" δεδομένων, είναι δυνατόν να εκτιμηθούν με σχετικά ικανοποιητική ακρίβεια.

    Περιμένω να διαβάσω τις απόψεις σας.

    Ακόμα κι ένας άνθρωπος μπορεί ν' αλλάξει τον κόσμο. Μη θέλεις να κυβερνήσεις. Απλά δείξε το μονοπάτι κι ο κόσμος θ' ακολουθήσει!!
Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems