Λοιπόν, για το import του Namespace δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα παραπάνω πέρα από το να γράψεις στον κώδικά σου, πάνω-πάνω, έξω από το "Public Class ..." το:
Imports System.Drawing.Drawing2D
Μπορεί να έχει και άλλα τέτοια imports statements εκεί. Δοκίμασε να το βάλεις, και λογικά δεν θα έχεις λάθη πλέον.
Το TextChanged είναι event που ενεργοποιείται οποτεδήποτε αλλάζει το κείμενο του textbox (πχ όταν γράφουμε ένα νέο γράμμα). Σε αυτό το event συνδέουμε μία ρουτίνα που την ονομάζουμε Textbox1_TextChanged. H σύνδεση γίνεται μέσω του keyword "Ηandles", δηλαδή:
Private Sub Textbox1_TextChanged (...) Handles Textbox1.TextChanged
Με αυτόν τον τρόπο δεν χρειάζεται να καλούμε εμείς τη ρουτίνα, καλείται αυτόματα όταν αλλάζει το κείμενο. Τώρα, όλο αυτό το πράγμα μέσα στις παρενθέσεις είναι οι παράμετροι του event. H ρουτίνα που αντιστοιχεί στο event πρέπει να δέχεται συγκεκριμένες παραμέτρους ώστε το event όταν την καλεί να μπορεί να περάσει extra πληροφορίες. Δεν χρειάζεται να κάνουμε τίποτα το ιδιαίτερο γιατί αυτά μπαίνουν αυτόματα όταν φτιάχουμε το event. Πχ κάνε διπλό-κλικ πάνω στο text box και θα σου ετοιμάσει όλον αυτόν τον κώδικα.
Vir prudens non contra ventum mingit