Και γω πιστεύω ότι η χρήση του Exchange είναι πιο σωστή.
Καλύτερα να χρησιμοποιήσεις κάτι έτοιμο και δοκιμασμένο...
Εκτός αυτού θα έχεις και πολλά άλλα οφέλη, με ενδοεταιρικά email, webmail κλπ κλπ, και πάντα μέσα από το γνώριμο περιβάλλον του Outlook.
Παρεπιπτώντως το small business περιλαμβάνει διάφορα, μεταξύ των οποίων και τον Sharepoint Server, ο οποίος πιστεύω ότι για σένα είναι υπερβολή, αφού τη δουλειά την κάνεις και με το απλό WSS που περιλαμβάνεται στα 2003, αν αυτό είναι που θές.
Σε κάθε περίπτωση η διαχείριση δεν είναι τόσο δύσκολη, αλλά προυποθέτει ότι έχεις και Active Directory, γεγονός που ίσως δυσκολέψει λίγο τα πράγματα, κυρίως σε επίπεδο Administration...
Simple Photography