Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Εμπορική εκμετάλευση Visual Studio 2005

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò xabikos. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος kostasdiktia στις 02-03-2006, 13:39. Υπάρχουν 5 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  21-01-2006, 13:38 8845

Εμπορική εκμετάλευση Visual Studio 2005

Χαιρετώ όλα τα μέλη αυτής της παρέας! Είναι το πρώτο μου post. Παρακουλουθώ το forum εδώ και αρκετό καιρό και το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον και κατατοπιστικό με τα θέματα που ασχολείτε. Αρχικάν να αναφέρω οτι είμαι φοιτητής Πληροφορικής στο Α.Π.Θ. 4ο έτος και ελπίζω σύντομα μέλλον συνάδελφός σας.
    Η σχολή μας έχει μια συμφωνία με την microsoft και μας δίνει νόμιμα πολλά απο τα προγράμματά τους. Νομίζω οτι η συμφωνία έχει γίνει με την msdn. Έτσι εδώ και πολύ καιρό έχουμε αυθεντικά windows και σχεδόν όλα τα προγράμματα της microsoft εκτός απο το office. Σαν φοιτητής Πληροφρικής με ενδιαφέρει πιο πολύ το Visual Studio και SQL Server αφού και αυτά μπορούμε να προμηθευτούμε δωρεάν. Η απορία μου είναι η εξής: Αφού μπορώ να χρησιμοποιώ νόμιμα το Visual Studio μπορώ και να αναπτύξω κάποιο πρόγραμμα και μετά να το πουλήσω; Ενοώ έχω αυτό το δικαίωμα η θα πρέπει να αγοράσω μια άλλη έκδοση του VS; Όχι βέβαια πως έχω τις ικανότητες ακόμη για να κάνω κάτι τέτοιο απλά έχω αυτήν την απορία.

Υ.Γ. Με ενδιαφέρει πολύ η ανάπτυξη εφαμογών στο πλαίσιο .ΝΕΤ αλλά οφείλω να ομολογήσω οτι είμαι σχεδόν άσχετος! Καμία συμβουλή για το πως να αρχίσω;; Όρεξη υπάρχει!!!

Αυτά και ευχαριστώ για το χρόνο σας.

My dream is to fly over the rainbow so high!!!!
  •  21-01-2006, 16:49 8847 σε απάντηση της 8845

Απ: Εμπορική εκμετάλευση Visual Studio 2005

Όχι, δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα προγράμματα από την MSDNAA για εμπορικούς σκοπούς. Το λέει, νομίζω, στο υποτυπώδες "license" πριν κατεβάσεις το εκάστοτε πρόγραμμα και στο FAQ στο ELMS.
  •  21-01-2006, 18:38 8854 σε απάντηση της 8845