Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Licensing σύστημα

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò axaros. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος BruteForce στις 30-12-2008, 18:43. Υπάρχουν 47 απαντήσεις.
Σελίδα 1 από 4 (48 εγγραφές)   1 2 3 4 >
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  18-05-2005, 10:59 2032

    Licensing σύστημα

    Γεια χαρά σε όλους !!!!
    Ψάχνω για κάποιο licensing εργαλείο για .NET επειδή έχει τρομάξει το μάτι μου με τους decompilers.

    Έχω βρει το Licensing System της Desaware ...
    Άλλες καλές επιλογές κατά τη γνώμη σας ;

    Ίσως ακούγεται απλοϊκό, αλλά πως προστατεύω τον κώδικα μου από ένα Ghost image;

    Ζητώ τα φώτα σας συνάδελφοι !!!!!


    Πάνος Αβραμίδης
  •  18-05-2005, 15:07 2038 σε απάντηση της 2032

    Re: Licensing σύστημα

    Αααα, είναι πολύ απλό το θέμα... να είσαι πάντα σίγουρος ότι η εφαρμογή σου μπορεί να γίνει decompile. Δεν χρειάζεται να κρύβεσαι....

    Πες μου έναν ρεαλιστικό λόγο του γιατί δεν πρέπει η εφαρμογή σου να γίνεται decompile...


    Χρήστος Γεωργακόπουλος
  •  18-05-2005, 15:15 2042 σε απάντηση της 2038

    Έλα που στην προκειμένη περίπτωση πρέπει να κρυφτώ ...

    Δεν ανακάλυψα δα και την Αμερική (κατάρα στον Κολόμβο ...) ούτε άγγιξα την τέλεια δημιουργία.
    Αλλά αν πρέπει να προστατέψω κάποιο πρόγραμμα ξέρεις κάποιο εργαλείο ;
    Πάνος Αβραμίδης
  •  18-05-2005, 15:20 2044 σε απάντηση της 2032

    Re: Licensing σύστημα

    Να προσθέσω κι εγώ, γιατί να μπλοκάρεις το Ghost? Είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος να κάνεις deploy συστήματα ή εφαρμογές. Εκτός κι αν δεν θέλεις σε καμμία περίπτωση να πουλήσεις παραπάνω από 2-3 πακέτα σε κάθε πελάτη, ή να μπει προεγκατεστημένη η εφαρμογή σου σε κάποιο μηχάνημα Wink

    Τελικά αξίζει να ξοδέψεις τόσα χρήματα, να τσαντίσεις τους πελάτες και να φορτωθείς και ένα ωραίο κόστος support για να πιάσεις ένα μικρό ποσοστό πελατών που θα κλέψει?


    Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
    Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos
  •  18-05-2005, 15:27 2045 σε απάντηση της 2044

    Δηλαδή εσύ την επιτυχία της εφαρμογή σου ...

    Την σχετίζεις με το πόσο εύκολο είναι για κάποιον να τη κλέψει ?
    Πάνος Αβραμίδης
  •  18-05-2005, 15:36 2047 σε απάντηση της 2045

    Re: Δηλαδή εσύ την επιτυχία της εφαρμογή σου ...

    Η ουσία είναι στο support, το οποίο δεν κλέβεται.
    Εγώ πουλάω την εφαρμογή μου με όλα τα features ανοικτά για να τα βλέπει ο πελάτης και να τσιμπήσει κάποια στιγμή να τα αγοράσει.
    Τώρα, αν τα χρησιμοποιήσει χωρίς να τα έχει πληρώσει, του π****η, κάποια στιγμή θα χρειαστεί λίγο support...
    Το θέμα είναι να έχει και μια λογική τιμή η εφαρμογή και κάθε feature, addon κλπ, ώστε να μην κολλάει ο πελάτης... (αν έχει ξεπεράσει βέβαια την κρυάδα της αρχικής αγοράς)


    Χρήστος Γεωργακόπουλος
  •  18-05-2005, 15:38 2048 σε απάντηση της 2047

    Καλά όλα αυτά παιδιά ...

    αλλά εγώ απάντηση δεν πήρα ...[*-)]
    Πάνος Αβραμίδης
  •  18-05-2005, 15:46 2049 σε απάντηση της 2045

    Re: Δηλαδή εσύ την επιτυχία της εφαρμογή σου ...

    Τη σχετίζω με το πόσο εύκολο είναι να την πουλήσω. Αν αρχίζω να ρίχνω εμπόδια στους πελάτες, κάηκα. Εκτός και αν χρεώνω κάθε εγκατάσταση τόσα πολλά που δεν θέλω να χάσω ούτε μία. Τότε λέει να στήσω server με activation και να πληρώσω το δικό του licensing και το hosting του server. Αν μάλιστα τα λεφτά είναι αρκετά, δεν θα με πείραζε να χάνω και ώρες για support του deployment. Ή θα πλήρωνα για hasps. Σε αυτή την περίπτωση δες την Alladin η οποία έχει ιστορία στο χώρο του licensing, καθώς και τη Wibu Systems η οποία έχει τόσο hardware όσο και software συστήματα licensing.
       Σε  κάθε περίπτωση, η προσπάθεια να εκμηδενίσεις τις αντιγραφές κοστίζει, και μάλιστα πολύ. Μερικές φορές, κοστίζει περισσότερο από τα πιθανά κέρδη. Όταν η MLS έβγαλε την "Αναγνώριση Φωνής" κλειδωμένη στο CD, ουσιαστικά αχρήστεψε το προϊόν της. Έτσι δεν τιμώρησε τους πειρατές, αλλά εμένα, που αγόρασα το CD 17000 δρχ και μετά δεν μπορούσα να το χρησιμοποιήσω. Και φυσικά δεν πρόκειται να ξαναπάρω κανένα προϊόν της MLS, όσο καλό και να είναι.

    Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αντί να προσπαθήσεις να περιορίσεις τις χαμένες πωλήσεις, καλύτερα να δεχτείς ότι θα έχεις ένα ποσοστό χαμένων πωλήσεων και να προσπαθήσεις να πουλήσεις σε περισσότερους. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα σχετικά απλό μηχανισμό όπως το Activelock. Είναι γραμμένο σε VB 5 αλλά έχει και source. Θα εμποδίσει τους περισσότερους χρήστες, αλλά όχι τους ψαγμένους. Κοστίζει όμως πολύ λιγότερο από τα $1500 που θέλει η Desaware. Και δεν τσαντίζει και τους πελάτες σου.

    Ρίξε και μια ματιά στο άρθρο του Eric Sink Tenets of Transparency όπου δίνει μερικές κατευθύνσεις πως μπορεί να αντιμετωπίσει τους πελάτες του. Η παράγραφος 4 Don't Annoy Honest People ταιριάζει στην περίπτωση. Δες και το Product Pricing Primer του ίδιου


    Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
    Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos
  •  18-05-2005, 15:56 2051 σε απάντηση της 2049

    Θα μελετήσω ...

    and I'' ll get back to you my friend !!!

    Big SmileΕυχαριστώ πολύ για τις πληροφορίεςBig Smile
    Πάνος Αβραμίδης
  •  18-05-2005, 17:50 2055 σε απάντηση της 2032

    Re: Licensing σύστημα

    Λοιπόν, πρέπει να γίνει μία διάκριση προβλημάτων εδώ: άλλο είναι το πρόβλημα με τους decompilers και άλλο είναι το πρόβλημα της πειρατείας και του κλειδώματος.

    Η αρχική σου ερώτηση είναι για τους decompilers.  Αν όντως αυτός είναι ο προβληματισμός σου (το να μπορεί, δηλαδή, να δει κάποιος τον κώδικά σου), τότε και το εργαλείο που κοιτάς είναι λάθος, αλλά και όλη η συζήτηση έχει ξεφύγει.

    Η αρχική απάντηση του cgeo είναι σωστή - πάντα θα μπορεί να γίνει decompile ο κώδικάς σου, και αυτό επειδή οι .NET compilers παράγουν IL (intermediate language).  Το ίδιο πρόβλημα (by the way) έχει και η Java.

    Όμως, υπάρχει λύση στο πρόβλημά σου, και μάλιστα μία απλή έκδοσή της έρχεται μαζί με το Visual Studio .NET και λέγεται dotfuscator.  Η τεχνική λέγεται obfuscation και κάνει το εξής (θα δώσω ένα απλό παράδειγμα για να καταλάβεις):

    Έχω το:

    dim strFirstName as String
    dim strLastName as String
    for i as integer = 1 to 10
        'Do something
    next i

    Μετά το obsuscation θα γίνει:

    dim a3244532d2 as String
    dim f6382hrk239 as String
    for g3k21 as integer = 232 to 84422 step 432
        'Do something
        g3k21 = (g3k21 + 43222) / f8372
    next g3k21


    (στο περίπου τώρα - την ιδέα να πιάσεις!)

    Έτσι, αυτοί που θα την κάνουν decompile, να δουν έναν κώδικα τόσο μπερδεμένο, που δεν θα μπορούν να βγάλουν άκρη.  Φυσικά, το πρόγραμμά σου θα παίζει κανονικά!

    Υπάρχουν πολλά resources για obfuscation, και η Desaware έχει ένα e-book για αυτό το θέμα (μαζί με το e-book σου δίνουν και εργαλείο).

    Όσο για το licensing...  συμφωνώ με τους υπόλοιπους - χάνεις περισσότερα από όσα κερδίζεις με το κλείδωμα, και είναι λίγες (αν υπάρχουν) οι περιπτώσεις που παίζει σωστά αυτό (κυρίως εφαρμογές που έχουν και κάποιο subscription που ενημερώνεται online, κλπ).

    Patrick
  •  18-05-2005, 18:09 2056 σε απάντηση της 2055

    Re: Licensing σύστημα

    Οι obfuscators κάνουν την ίδια δουλειά που έκαναν παλιότερα κάποια εργαλεία τα οποία "ανακάτευαν" τον κώδικα του κλειδώματος των παιχνιδιών για να μην μπορεί κάποιος να πάει και να κάνει step με ένα debugger και βρει πως να το σπάσει. Η επιτυχία τους είναι γνωστή σε όλους μας.


    Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
    Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos
  •  18-05-2005, 18:39 2059 σε απάντηση της 2056

    Re: Licensing σύστημα

    Δεν το καταλαβαίνω το σχόλιό σου.  Το λες ειρωνικά, ή όντως θεωρείς ότι είναι επιτυχημένοι?

    Patrick
  •  18-05-2005, 20:05 2061 σε απάντηση της 2059

    Smile [:)] Re: Licensing σύστημα

    Ξέρεις πολλά παιχνίδια χωρίς crack ?


    Χρήστος Γεωργακόπουλος
  •  18-05-2005, 20:42 2062 σε απάντηση της 2061

    Re: Licensing σύστημα

    Η αλήθεια είναι πως δεν έχω ασχοληθεί με cracking/hacking/disassembling.  Όμως, μου ακούγεται λογικό να είναι πολύ πιο εύκολο να βρει κάποιος ένα if (που ελέγχει για το κλείδωμα), πόσο μάλλον όταν τα κλειδώματα είναι συγκεκριμένα.

    Αν θελήσω να κάνω obfuscate τον κώδικά μου, δεν θα το κάνω επειδή φοβάμαι μήπως κάποιος "σπάσει" το κλείδωμά μου (άλλωστε, είπα ότι δεν συμφωνώ με το κλείδωμα).  Θα το κάνω για να μην μπορεί κάποιος να καταλάβει την λογική ροή της εφαρμογής μου και να μην μπορεί να την αντιγράψει.  Τώρα, το πόσο "καλή" δουλειά κάνει ο κάθε obfuscator, αυτό δεν το έχω ψάξει...

    Patrick
  •  18-05-2005, 20:50 2063 σε απάντηση της 2062

    Re: Licensing σύστημα

    Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για το θέμα εδώ.

    Ένα πολύ ενδιαφέρον τρικ που χρησιμοποιούν, είναι το Overload Induction.

    Patrick
Σελίδα 1 από 4 (48 εγγραφές)   1 2 3 4 >
Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems