Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Μορφοποίηση σε TextBox

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò mdtgr. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος mdtgr στις 27-06-2006, 08:10. Υπάρχουν 11 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  15-06-2006, 00:35 14028

Μορφοποίηση σε TextBox

Είμαι αρχάριος σε θέματα προγραμματισμού και ξεκίνησα με VB.NET τη δημιουργία μιας πολύ μικρής εφαρμογής. Αφού διάβασα αρκετά και έψαξα περισσότερο και αφού προβληματίστηκα πολύ για το αν πρέπει να θέσω την ερώτηση ή να ψάξω κι' άλλο, ήρθε η στιγμή να την υποβάλλω για να προχωρήσω κιόλας παρακάτω.

Έχω λοιπόν δύο TextBoxes στα οποίο ο χρήστης θα καλείται να βάζει τιμές η οποίες θα χρησιμοποιούνται από τον κώδικα για υπολογισμούς και το αποτέλεσμα θα εμφανίζεται σε ένα τρίτο TextBox. Πως μπορώ να μορφοποιώ τις τιμές να εμφανίζουν χιλιάδες ή/και δεκαδικά στα TextBoxes;

Ξεκίνησα με VB. Είναι καλή επιλογή ή μήπως θα έπρεπε να στρέψω την προσοχή μου αλλού; Ποιές είναι οι τάσεις στην αγορά;

Επίσης θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τη διαφορά μεταξύ CType και String.Format και που θα μπορούσα να βρίσκω τέτοιου είδους πληροφορίες (Βιβλιογραφία, Internet κ.α.)

Συγγνώμη για το μέγεθος του post και ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Μάνος Τ.
  •  15-06-2006, 02:37 14029 σε απάντηση της 14028

Απ: Μορφοποίηση σε TextBox

Καλώς ήλθες λοιπόν.. Η επιλογή σου για VB.Net είναι πολύ καλή..Δεν παίζει και τόσο τεράστιο ρόλο η γλώσσα στο .Net γενικώς, αρκεί να υπάρχει καλός compiler και να βγάζει καλό IL code (πχ υπάρχει μέχρι Clipper.Net).

H μορφοποιήση θα γίνει με την String.Format, εφόσον θέλεις να το δείξεις σε TextBox..Στο MSDN (http://msdn.microsoft.com) θα βρείς πληροφορίες και άπειρα παραδείγματα για το πως μπορείς να κάνεις κάτι στο .Net, εύκολα και απλά..