Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Μια μικρή βοήθεια για ένα απλό mp3 player.

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò pdk. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος cap στις 13-10-2007, 23:49. Υπάρχουν 3 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  13-10-2007, 01:00 36221

Μια μικρή βοήθεια για ένα απλό mp3 player.

Γεία σε όλους.Είμαι ένας ερασιτέχνης προγραμματιστής και έχω μια ερώτηση.Έχω φτιάξει ένα mp3 player βασισμένο στον media player βέβαια.Αυτο που θέλω να  κάνω είναι όταν πχ κάνω κλίκ σε ενα αρχείο mp3 να ανοίγει με τον δικό μου player.Δέν εννοώ να πάω στα folder options και να αλλάξω το πρόγραμμα που παίζει όταν καλώ κάποιο mp3.Πώς μπορώ να κάνω το πρόγραμμα να ξεκινάει έχοντας στην λίστα το τραγούδι που έκανα κλίκ.Προσπαθώ να κάνω κάτι παρόμοιο όπως και με το drag and drop που έχω κάνει για την λίστα αλλα πραγματικά δεν βρίσκω άκρη.
        Και άν πραγματικά μπορείτε θέλω λίγο τα φώτα σας.Ίσως να είμαι εντελώς εκτός θέματος εδώ αλλα όπως σας είπα είμαι ερασιτέχνης και δυστηχώς χωρίς κάποιο γνωστό προγραμματιστή ώστε να μου δώσει λίγο απο την εμπειρία του.Η γνώμη σας για την delphi?Ξέρω οτι είναι object pascal ο προγραμματισμός.Αυτο όμως που μου αρέσει είναι οτι δεν χρειάζεται εγκατάσταση ενός framework οπως το visual studio.Για επαγγελματία αυτο δεν παίζει ρόλο.Αλλα για ένα ερασιτέχνη μου φαίνεται υπερβολικό να ζητάς απο τον χρήστη να εγκαταστήσει το framework, απλά για να δεί ενα κατα πολύ κατώτερο πρόγραμμα απο αυτά που υπάρχουν ήδη και που τυχαίνει να το έφτιαξες εσύ.Σας ευχαριστώ προκαταβολίκα και άν παραβιαζώ κάποιο κανόνα μιλώντας για delphi τότε ας μήν απαντηθεί το ερωτημά μου.
  •  13-10-2007, 01:22 36222 σε απάντηση της 36221

Απ: Μια μικρή βοήθεια για ένα απλό mp3 player.