Καλήσπερα και απο εμένα!!Καλή Χρονια και Χρονια Πολλά!!!
-
Language...Πιστευω η C++ είναι η νούμερο ένα γλώσσα για τετοιου είδους εφαρμογές που το κυριοτερο χαρακτηριστικο τους ειναι η ταχύτητα.
Γιαυτο σου προτεινω να διαβάσεις τα free βιβλια του
Eckel Thinking in C++ vol1 και 2 .Δεν υπαρχει καλυτερο βιβλίο κατα την γνωμη μου.
Αλλο βιβλιο που σου προτεινω ειναι το
Accelarated in C++. Και τα 2 βιβλία προυποθετουν να εχεις μια Χ εμπειρια απο C programming.
Οσο αφορα την C# νομιζω οτι ειναι πιο στρωτή γλωσσα απο την C++ για πιο classic εφαρμογες και οχι για Game development.
-
Graphics....ειτε ασχοληθεις με DirectX ειτε Opengl,πρεπει να έχεις στοιχειωδης γνώσεις γραμμικής αλγεβρας και ειδκα σε 3D xρειαζεται να γνωριζεις κάλα διανυσματικο λογισμο στον χώρο.
Η πιο στοιχειωδες οντοτητα στa games ειναι το διάνυσμα αν δεν ξερεις τι ειναι δεν μπορεις να προχωρησεις.By the way...προτεινω Opengl και για διάβασμα το Opengl Red Book.
-
Physics...Θες να έχει και στοιχειώδη φυσική το game σου;Totε θα πρεπει να θυμηθεις ξανα τους νομους του Νευτωνα,τους τυπους της ταχυτητας,ορμης,τριβής...κτλ
-
Sounds...προτεινω να χρησιμοποιησεις DirectSound για να φορτωνεις κανενα wav. αρχειο να παιζει στο background του game soy.
-
Input....θες ποντικι,keyboard,joystic να έχει;; τοτε πάλι DirectX προτεινω (DirectInput) ....μακρια απο ΑPI και ΜFCειδες θα μπλέξεις.
-
Game Logic...Θες να έχουν A.I oi χαρακτήρες σου και οχι απλα μια random function?? ανοιγεις ενα τutorial ή βιβλιο με τους βασικους αλγοριθμους της Τεχνητης νοημοσυνης...Εκτος αν θες να πλάκωσεις με ενα κατεβατο if..then else το προγραμμα σου :P
Αν σου φαινονται ψιλομανίκια τα παραπάνω μπορεις να μάθεις μια ετοιμη engine απο τις απειρες που θα βρεις στο net.
Απο engines προτεινω Quake-type engines....
Ενα καλο site για Game programming ειναι to
http://nehe.gamedev.net/.
Ελπιζω να βοηθησα εστω και λιγο :P