Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Περι Game Programming

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò JohnL. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος Παναγιώτης Καναβός στις 05-01-2008, 12:29. Υπάρχουν 20 απαντήσεις.
Σελίδα 2 από 2 (21 εγγραφές)   < 1 2
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  04-01-2008, 02:29 38789 σε απάντηση της 16712

    Απ: Περι Game Programming

    Καλήσπερα και απο εμένα!!Καλή Χρονια και Χρονια Πολλά!!!

    -Language...Πιστευω η C++ είναι η νούμερο ένα γλώσσα για τετοιου είδους εφαρμογές που το κυριοτερο χαρακτηριστικο τους ειναι η ταχύτητα.
     Γιαυτο σου προτεινω να διαβάσεις τα  free βιβλια του Eckel Thinking in C++ vol1 και 2 .Δεν υπαρχει καλυτερο βιβλίο κατα την γνωμη μου.
     Αλλο βιβλιο που σου προτεινω ειναι το Accelarated in C++. 
     Και τα 2 βιβλία προυποθετουν να εχεις μια Χ εμπειρια απο C programming.
     Οσο αφορα την C# νομιζω οτι ειναι πιο στρωτή γλωσσα απο την C++ για πιο classic εφαρμογες και οχι για Game development.
    -Graphics....ειτε ασχοληθεις με DirectX ειτε Opengl,πρεπει να έχεις στοιχειωδης γνώσεις γραμμικής αλγεβρας και  ειδκα σε 3D xρειαζεται να γνωριζεις κάλα διανυσματικο λογισμο στον χώρο.
    Η πιο στοιχειωδες οντοτητα στa games ειναι το διάνυσμα αν δεν ξερεις τι ειναι δεν μπορεις να προχωρησεις.By the way...προτεινω Opengl και για διάβασμα το Opengl Red Book.
    -Physics...Θες να έχει και στοιχειώδη φυσική το game σου;Totε θα πρεπει να θυμηθεις ξανα τους νομους του Νευτωνα,τους τυπους της ταχυτητας,ορμης,τριβής...κτλ
    -Sounds...προτεινω να χρησιμοποιησεις DirectSound για να φορτωνεις κανενα wav. αρχειο να παιζει στο background του game soy.
    -Input....θες ποντικι,keyboard,joystic να έχει;; τοτε πάλι DirectX προτεινω (DirectInput) ....μακρια απο ΑPI και ΜFCειδες θα μπλέξεις.
    -Game Logic...Θες να έχουν A.I oi χαρακτήρες σου και οχι απλα μια random function?? ανοιγεις ενα τutorial ή βιβλιο με τους βασικους αλγοριθμους της Τεχνητης νοημοσυνης...Εκτος αν θες να πλάκωσεις με ενα κατεβατο if..then else το προγραμμα σου :P


    Αν σου φαινονται ψιλομανίκια τα παραπάνω μπορεις να μάθεις μια ετοιμη engine απο τις απειρες που θα βρεις στο net.
    Απο engines προτεινω Quake-type engines....

    Ενα καλο site για  Game programming ειναι to  http://nehe.gamedev.net/.
    Ελπιζω να βοηθησα εστω και λιγο :P


  •  04-01-2008, 11:01 38792 σε απάντηση της 38789

    Απ: Περι Game Programming

    Ερώτηση προς τους "Ειδικούς",

    Το Windows Presentation Foundation (WPF) δεν κάνει για 3d gaming programming??

    Νάσος.


    "Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm."
    Winston Churchill

    "Quality means doing it right when no one is looking."
    Henry Ford

  •  04-01-2008, 12:28 38798 σε απάντηση της 38789

    Απ: Περι Game Programming

    Η C++ επιτρέπει να γράψεις γρήγορο κώδικα, είναι όμως αρκετά δύσκολη γλώσσα. Ξεκινώντας με C++ θα μπλεχτεί στη γλώσσα και θα χάσει την ουσία του game development. Εξάλλου, δεν είναι απαραίτητο να φτιάξει κανείς με την πρώτη ένα παιχνίδι με 300 fps. Υπάρχουν και πολλά άλλα πράγματα σε ένα παιχνίδι, όπως .... το gameplay, η ιστορία, άσε που υπάρχουν και άλλες κατηγορίες παιχνιδιών πέρα από τα Quakeοειδή.

    Είναι καλύτερο να ξεκινήσει κανείς με το XNA Game Studio 2.0 και να φτιάξει μερικά παιχνίδια και μετά να σκεφτεί αν χρειάζεται να προχωρήσει σε πιο low-level προγραμματισμό. Το Game Studio καλύπτει πολλά από τα θέματα που έθεσε ο afnman, όπως το input, τον ήχο, τα γραφικά και το 3D, νομίζω και τα physics καθώς και άλλα θέματα όπως το multiplayer. Τέλος, επιτρέπει να φτιάξει κανείς παιχνίδια που τρέχουν και σε PC και σε XBOX 360.


    Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
    Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos
  •  04-01-2008, 21:01 38809 σε απάντηση της 38789

    Re: Απ: Περι Game Programming

    afnman:
    Καλήσπερα και απο εμένα!!Καλή Χρονια και Χρονια Πολλά!!!

    Επειδή και μένα είναι πρώτο post για φέτος χρονιά πολλά και καλή χρονιά και από μένα.

    -Language...Πιστευω η C++ είναι η νούμερο ένα γλώσσα για τετοιου είδους εφαρμογές που το κυριοτερο χαρακτηριστικο τους ειναι η ταχύτητα.
     Γιαυτο σου προτεινω να διαβάσεις τα  free βιβλια του Eckel Thinking in C++ vol1 και 2 .Δεν υπαρχει καλυτερο βιβλίο κατα την γνωμη μου.
     Αλλο βιβλιο που σου προτεινω ειναι το Accelarated in C++. 
     Και τα 2 βιβλία προυποθετουν να εχεις μια Χ εμπειρια απο C programming.
    Οσο αφορα την C# νομιζω οτι ειναι πιο στρωτή γλωσσα απο την C++ για πιο classic εφαρμογες και οχι για Game development.

    Είναι άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Τυχαίνει να ασχολούμαι τον τελευταίο καιρό με game programming και γράφω κώδικα και για τα δύο. Στην μια γλώσσα για διασκέδαση(C# XNA) και στην άλλη (C++ OpenGL) για εργασία στο πανεπιστήμιο. Θα σου πω στην συνέχεια που κάνω τι, και με ποια σειρά καταπιάστηκα. Όσο για τα βιβλία, έχω διαβάσει του Eckel το πρώτο και πιστεύω ότι και χωρίς C μπορεί να νοιώσει κάποιος (μην τρομάζεις τον κόσμο :P). Αυτά που λες είναι για C++ και μόνον. Υπάρχουν και σειρές Μάθετε C++ μέσα από Game Development ή το ανάστροφο. Επίσης ενδιαφέροντα. Γενικά αν ψάξει κάποιος μπορεί να βρει πλούσιa βιβλιογραφία και όχι για guru. :D. Για το θέμα της γλώσσας απλά λέω το εξής. H C++ είναι για game development + graphics. Το XNA C# είναι για game programming με λίγο ποιο lightweight σημασία. Όσο για την γλώσσα με την C# μπορείς να γράψεις σαφώς πιο γρήγορα τακτοποιημένα και με maintanable τρόπο κώδικα αλλά μετά έρχεται όλο το performance vs rad thing. Εδώ το αφήνω σε σένα να δεις τα δύο ωραία άρθρα που εμένα με έπεισαν link1 link2.
    To Xna χρησιμοποιεί το .NET CF. Κατέβασε samples, δες πως τρέχουν, δες performance monitor και πες μου μετά αν αξίζει ή όχι να το δοκιμάσεις. Τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά.

    -Graphics....ειτε ασχοληθεις με DirectX ειτε Opengl,πρεπει να έχεις στοιχειωδης γνώσεις γραμμικής αλγεβρας και  ειδκα σε 3D xρειαζεται να γνωριζεις κάλα διανυσματικο λογισμο στον χώρο.
    Η πιο στοιχειωδες οντοτητα στa games ειναι το διάνυσμα αν δεν ξερεις τι ειναι δεν μπορεις να προχωρησεις.By the way...προτεινω Opengl και για διάβασμα το Opengl Red Book.
    Τα παραπάνω που λες κληρονομούνται και από την νέα πραγματικότητα του XNA. Παρόλα αυτά αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί με game programming σε συγκεκριμένη γλώσσα καλό είναι να διαβάσει κάτι ενοποιημένο για την γλώσσα αυτή. Συμφωνώ ότι το Opengl Red Book είναι φοβερό (συμφωνώ και μάλιστα εκ πείρας γιατί αγόρασα το library πριν μια βδομάδα) αλλά προκειμένου ξοδέψει τόσα λευτά σε κάτι μόνο για το μαθηματικό μέρος, καλύτερα να πάρει κάτι που να του χρησιμεύσει και στο προγραμματιστικό. Κακά τα ψέμματα...η opengl αρχίζει να δύει και στον τομέα τον γραφικών. Δεν είμαι παλιός προγραμματιστής σε αυτόν τον τομέα, αλλά διαβάζοντας λίγο ιστορία έβγαλα μερικά συμπεράσματα. Η opengl ήταν πολύ μπροστά αλλά λίγο πιο αργά αναπτυσσόμενη. Πριν ελάχιστα χρόνια (imho) έσπασε η διαχωριστική γραμμή που χώριζε Opengl και DirectX στο θέμα: ποιο είναι για γραφικά και ποιο για παιχνίδια με αποτέλεσμα το directx να κάνει και για τα δύο. Οπότε ολοκληρωμένη η άποψή μου στο θέμα αυτό: αν κάποιος θέλει να μάθει προγραμματισμό γραφικών (μετά έρχεται το game development) καλό είναι να αγοράσει ένα βιβλίο που θα τον εισάγει ομάλα στον κόσμο των μαθηματικών στα γραφικά, με κάποια γλώσσα (για να του κρατηθεί αμείωτο το ενδιαφέρον-όχι μόνο μαθηματικά) κατά προτίμηση C++ και μετά ας επιλέξει ο ίδιος. Προσωπικά δεν μου αρέσει η opengl επειδή δεν είναι αντικειμενοστραφής βιβλιοθήκη.


    -Physics...Θες να έχει και στοιχειώδη φυσική το game σου;Totε θα πρεπει να θυμηθεις ξανα τους νομους του Νευτωνα,τους τυπους της ταχυτητας,ορμης,τριβής...κτλ
    -Game Logic...Θες να έχουν A.I oi χαρακτήρες σου και οχι απλα μια random function?? ανοιγεις ενα τutorial ή βιβλιο με τους βασικους αλγοριθμους της Τεχνητης νοημοσυνης...Εκτος αν θες να πλάκωσεις με ενα κατεβατο if..then else το προγραμμα σου :P
    Για τα δύο παραπάνω συμφωνώ απόλυτα. Επιστήμη και μόνον....ούτε directx, ούτε opengl ούτε τπτ...Pure science...Οι σωστοί game developers ξεκινάνε από αυτά τα δύο πάντως. Όλους τους υπόλοιπους μας τρώει ο ενθουσιασμός με τα 3D models :P:P;)

    -Sounds...προτεινω να χρησιμοποιησεις DirectSound για να φορτωνεις κανενα wav. αρχειο να παιζει στο background του game soy.
    -Input....θες ποντικι,keyboard,joystic να έχει;; τοτε πάλι DirectX προτεινω (DirectInput) ....μακρια απο ΑPI και ΜFCειδες θα μπλέξεις.

    XNA XNA XNA XNA XNA...νομίζω ήμουν κατανοητός στην προτίμησή μου. :P

    Αν σου φαινονται ψιλομανίκια τα παραπάνω μπορεις να μάθεις μια ετοιμη engine απο τις απειρες που θα βρεις στο net.
    Απο engines προτεινω Quake-type engines....

    Ενα καλο site για  Game programming ειναι to  http://nehe.gamedev.net/.
    Indeed....Νομίζω το καλύτερο αυτή τη στιγμή από ακαδημαϊκό θέμα με tutorials σε openlgl, θα μου επιτρέψετε να επιμείνω στην αναγκαιότητα της αντικειμοστρέφειας.

    Πάντως επειδή και εγώ ψάχνομαι τον τελευταίο καιρό, κάθε συζήτηση ευπρόσδεκτη.


    Για όποιον ενδιαφέρεται ορίστε η πρώτη γνωριμία που κάναμε για το XNA στα πλαίσια των studentguru events. Εισαγωγή στο ΧΝΑ από το 2ο StudentGuru Event
    Stay tuned.



    https://twitter.com/biboudis
  •  05-01-2008, 09:13 38813 σε απάντηση της 38809

    Απ: Re: Απ: Περι Game Programming

    Ενδιαφέρον ακούγεται το ΧΝΑ άλλα εχω αρχισει ήδη να μελετώ το game development με pure programming :p
    Αν γίνει must to XNA,θα αρχισω να μελετώ και αυτό...
  •  05-01-2008, 12:29 38815 σε απάντηση της 38813

    Απ: Re: Απ: Περι Game Programming

    To game development έχει να κάνει με σενάρια, πλοκή, κανόνες. Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία τα οποία καθορίζουν το χαρακτήρα ενός παιχνιδιού και αν ένα παιχνίδι θα πετύχει ή όχι. Τα άλλα είναι λεπτομέρειες υλοποίησης. Πολλά παλιά παιχνίδια έχουν ξαναβγει σε flash και είναι φοβερά εθιστικά (Bubble Bobble κανείς?) ενώ σύγχρονα παιχνίδια δεν καταφέρνουν να σου κρατήσουν το ενδιαφέρον ούτε για ένα μήνα.

    Ξεκινώντας από το "pure development" χάνεις το δάσος για το δέντρο. Με το XNA θα μπορέσεις να ασχοληθείς με την ουσία του παιχνιδιού πολύ περισσότερο απ' ότι αν πρέπει να ασχοληθείς ακόμα και ... με το memory management. Γι αυτό το ΧΝΑ είναι must για όποιον θέλει να ξεκινησει το game programming.


    Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
    Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos
Σελίδα 2 από 2 (21 εγγραφές)   < 1 2
Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems