Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Σύνδεση Βάσης Δεδομένων μέσω Visual Basic

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò attikon. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος Παναγιώτης Καναβός στις 27-09-2008, 12:38. Υπάρχουν 7 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  26-09-2008, 13:39 44895

Σύνδεση Βάσης Δεδομένων μέσω Visual Basic

Καλησπέρα παιδιά.

Καταρχήν συγνώμη αλλά δεν ήξερα που ακριβώς να βάλω αυτό το τόπικ, οπότε αφού έχει να κάνει κυρίως με βάσεις δεδομένων αποφάσισα να το βάλω σε αυτή τη κατηγορία.
    Έψαξα λίγο το φόρουμ και γενικά το internet για το ζήτημα μου αλλά επειδή δεν είμαι σχετικός δεν κατάλαβα πάρα πολλά και έτσι είπα να ρωτήσω εδώ απ' την αρχή.

Χρησιμοποιώ Visual Basic 2008 Express Edition και από ότι κατάβα μπορώ να χρησιμοποιήσω .NET έτσι δεν είναι; (όχι ότι ξέρω ή/και χρειάζομαι)
    Δεν αναπτύσω παραθυρικές εφαρμογές γενικά γι αυτό και είμαι κάπως άσχετος και δεύτερον δεν έχω ασχοληθεί ξανά με προγραμματισμό με βάσεις δεδομένων. Το επίπεδο μου είναι γενικά καλό όσον αφορά στη γενική θεωρία του δομημένου προγραμματισμού κυρίως και κάνουμε και κάποια βήματα προς αντικειμενοστραφή. Με οπτικό δεν είχα ασχοληθεί ποτέ σοβαρά.

Κατέλειξα στη VB γιατί θέλω να φτιάξω μια απλή σχετικά (?) παραθυρική εφαρμογή. Κυρίως δηλαδή επειδή πρέπει να είναι παραθυρική. Δε ξέρω αν με C++ που τη γνωρίζω είναι πιο δύσκολο αλλά για παράθυρα η VB μου φαίνεται πιο στρωτή ή τέλος πάντων πιο "φυσική". Με VB είχα ασχοληθεί λιγάκι μικρός και ξέρω κάποια απλά πράγματα.

Το πρόβλημα μου είναι στο προγραμματισμό με τις βάσεις δεδομένων.

Από τις αναζητήσεις μου δε βρήκα και πολλά χρήσιμα snippets και μερικά μου φάνηκαν παλιά, δε ξέρω αν έχουν αλλάξει τα πράγματα στις καινούργιες εκδόσεις της VB.