Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ SQL SERVER και πρόβλημα με ελληνικούς χαρακτήρες...

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò paolo75gr. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος George J. Capnias στις 07-06-2013, 09:11. Υπάρχουν 6 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  04-06-2013, 14:16 72747

    ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ SQL SERVER και πρόβλημα με ελληνικούς χαρακτήρες...

    Καλησπέρα στην κοινότητα

    Έχω ένα πρόβλημα έχω φτιάξει ένα πρόγραμμα με βάση δεδομένων σαν πελατολόγιο (λογιστής γάρ) με κωδικούς για το taxisnet και το ΙΚΑ

    κάθε φόρα όμως που γράφω ένα όνομα στα ελληνικά αυτό μετά την αποθήκευση εμφανίζεται με ??????? .έχω δει προηγούμενα ποστ

    αλλα επειδή είμαι αρχάριος στον προγραμματισμό κάποια παράμετρο έχω κάνει λάθος.

    το προγραμματάκι αυτό θα εγκατασταθεί σε δυο διαφορετικούς υπολογιστές .

    σε αυτούς τους υπολογιστές υπάρχει  SQLserver 2005 και  2008 λόγο των προγραμμάτων λογιστικής που χρησιμοποιώ .

    σας ευχαριστώ για το χρόνο σας

    και τις απαντήσεις σας. 

  •  04-06-2013, 21:03 72752 σε απάντηση της 72747

    Απ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ SQL SERVER και πρόβλημα με ελληνικούς χαρακτήρες...

    Αυτό που λένε και τα προηγούμενα posts είναι ότι το λάθος είναι στην ίδια την εφαρμογή και όχι στον SQL Server ή σε κάποια παράμετρο. Έχεις ορίσει varchar αντί για nvarchar πεδία και αποθηκεύεις ASCII χαρακτήρες αντί για Unicode. Κατά πάσα πιθανότητα αντί να χρησιμοποιείς parameterized queries φτιάχνεις το SQL statement μέσα στον κώδικα με αποτέλεσμα τα δεδομένα να πηγαίνουν στον server ως ASCII. Τα ??? είναι το αποτέλεσμα όταν ο OLEDB Driver προσπαθεί να μετατρέψει κείμενο από ένα codepage σε άλλο και αποτυγχάνει.