Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Προστασία προγράμματος

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò TasosAdve. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος Thiseas στις 12-10-2015, 12:36. Υπάρχουν 5 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  01-08-2012, 13:18 71007

    Προστασία προγράμματος

    Καταρχάς καλησπέρα και καλώς σας βρήκα

    στο ψητό, είμαι φοιτητής ηλεκτρονικός και χρειάστηκε να αναπτύξω μια απλή υπολογιστική εφαρμογή για μια βιομηχανική διαδικασία. Το πρόβλημα μου είναι ότι επειδή κανονικά δεν είμαι στην "πιάτσα" του developing για πελάτες κλπ. Big Smile προφανώς μου ζητήθηκε να κλειδώσει κατά κάποιον τρόπο η εφαρμογή ώστε:

    1ον να ελέγχουν την διασπορά. Θέλουν να την δίνουν σε πελάτες, αλλά ΔΕΝ θέλουν να την δώσει πελάτης σε ανταγωνιστή, να βρεθεί γενικώς σε περιβάλλον που ΔΕΝ μπορούν να ελέγξουν (υπόψιν ότι αυτό το είχαμε συζητήση απ' την αρχή και γι αυτό είχα προτείνει web εφαρμογή που ελέγχεις -όσο μπορείς- το access που δίνεις, αλλά θέλαν desktop γιατί λόγω της φύσης της δουλειάς πολλά μηχανήματα μπορεί να είναι σε industrial plants και να μην έχουν σύνδεση με net).

    2ον προφανώς ακόμη και αν με κάποιο τρόπο φτάσει σε χέρια άλλου (κλάπηκε hasp κλπ.) να μην μπορεί να γίνει decompile με ένα salamander ή ένα reflector out of the box. Προσωπικά έχω λάβει κάποια μέτρα στον κώδικα για να τον κάνω παραπλανητικό αλλά σίγουρα δεν είναι αρκετά.

    Το θέμα όπως καταλαβαίνετε δεν είναι να μιλάμε για κάτι άσπαστο γνωρίζω ότι κάτι τέτοιο είναι αδύνατο. Αυτό που με απασχολεί είναι τουλάχιστον να είναι αρκετά δύσκολο/ακριβό να μπορέσει ο άλλος να φτάσει στα χέρια του ή να δει τον πηγαίο κώδικα.

    πχ. από HASP έχοντας δοκιμάσει, ξέρω ότι για το SRM δεν υπάρχει public available emulator αλλά άμα πέσει στα χέρια σου το dongle μπορείς με αρκετό κόπο -ομολογουμένως- να το "ανοίξεις". Οπότε προς τα κει είχα προσανατολιστεί αρχικά.