Η Microsoft Hellas σας προσκαλεί την Τετάρτη, 17 Μαΐου
στο ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental, (Λεωφ. Συγγρού 89-93), για να
παρακολουθήσετε μια εκδήλωση που θα αλλάξει τα δεδομένα στη διαχείριση των σχέσεων
με τους πελάτες:
Πρώτη επίσημη παρουσίαση του Ελληνικού Microsoft
Dynamics CRM 3.0
Ανακαλύψτε πως το νέο λογισμικό:
- Λειτουργεί όπως οι Χρήστες: Αξιοποιεί ένα περιβάλλον εργασίας
που οι χρήστες ήδη γνωρίζουν να χρησιμοποιούν
- Λειτουργεί όπως η επιχείρησή σας: Προσαρμόζεται εύκολα στις
ανάγκες τις εταιρείας σας παρέχοντας εύκολη παραμετροποίηση και ευέλικτα εργαλεία
workflow και αναλύσεων
- Λειτουργεί όπως επιθυμεί το τμήμα πληροφορικής: Βασίζεται
σε σύγχρονο περιβάλλον ανάπτυξης, παρέχοντας υψηλά επίπεδα ασφάλειας και εύκολη
συντήρηση
Λεπτομέρειες Εκδήλωσης
Ημερομηνία: Τετάρτη, 17 Μάιου 2006, 14:00
Τοποθεσία: Athenaeum Intercontinental Hotel, Λεωφ. Συγγρού 89-93
Εγγραφή
-
Εγγραφείτε ηλεκτρονικά μέσω του .ΝΕΤ Passport σας. Εάν δεν είστε ήδη κάτοχος
.ΝΕΤ Passport, μπορείτε να δημιουργήσετε εύκολα ένα, χρησιμοποιώντας ένα
οποιοδήποτε email.
- Τηλεφωνικά μέσω του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών της Microsoft
στο 801 500 3000 (επιλογή 23) ή στο 211 1206 500 από κινητό.
Πρόγραμμα Εκδήλωσης |
Ώρα |
Παρουσίαση |
14:00 - 15:00
|
Προσέλευση και εγγραφές
|
15:00 - 15:15
|
Εισαγωγή - Χαιρετισμός - Χρήστος Τσάγκος, Γενικός
Διευθυντής, Microsoft Ελλάς
|
15:15 - 15:50
|
Microsoft Dynamics Vision & Strategy - Peter Trawnicek,
Regional Director Microsoft, Microsoft Central & Eastern Europe (η παρουσίαση
θα είναι στα αγγλικά)
|
15:50 - 16:10
|
The perfect partner on call - Γιώργος Κουντούρης,
Managing Director of Greece, Cyprus, South Balkans & Malta, Avaya
|
16:10 - 16:30
|
Διάλειμμα
|
16:30 - 17:15
|
Microsoft Dynamics CRM 3.0: Οι τρεις λόγοι που θα
αλλάξουν τα δεδομένα στη Διαχείριση των Σχέσεων με τους Πελάτες - Πάνος
Γκίκας, Διευθυντής & Τάσος Βιδαλάκης, Product Manager, Microsoft Business
Solutions Ελλάς
|
17:15 - 17:30
|
Η χρήση του Microsoft Dynamics CRM για την εξυπηρέτηση
των πελατών του Service Center της Hewlett Packard - Θεόδωρος Χαλκιάς,
Διευθυντής Ανάπτυξης Εφαρμογών, Login
|
17:30 - 17:45
|
H ECDL βελτιώνει τη διαχείριση των συνεργατών της
με τη χρήση του Microsoft Dynamics CRM - Ισίδωρος Σιδερίδης, Business
Development Manager, SIEBEN
|
17:45
- 18:00 |
Ο Ολυμπιακός ΣΦΠ προσφέρει βελτιωμένες υπηρεσίες στα
μέλη του με το Microsoft Dynamics CRM - Δημήτρης Βαγενάς, IT Manager,
SportsUnited
|
18:00 - 18:30 |
Διάλειμμα
|
Παράλληλες Παρουσιάσεις |
Ώρα |
Παρουσίαση |
18:30 - 19:00
|
Πωλήσεις: Αυξήστε την
αποτελεσματικότητα των πωλητών σας - Μάρκος Σκανδάλης, Διευθυντής Πωλήσεων,
Effect
Υποστήριξη: Προσφέρετε υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης στους πελάτες σας
- Μύρων Φλουρής, Business Development Manager, Data Communication
|
19:00 - 19:30
|
Marketing:
Βελτιώστε την απόδοση των προωθητικών σας ενεργειών - Κωνσταντίνος Φρυδάκης,
Εμπορικός Διευθυντής, IntelliSolutions
Customization: Αποτυπώστε εύκολα τις διαδικασίες σας και γίνετε πιο
παραγωγικοί - Αγγελική Βελούδου, Υπεύθυνη Marketing, Greek Geeks |
19:30 - 20:00
|
Κοκτέιλ |