Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Μαθηματική Πράξη υπολογισμού στο lightswitch

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò Michalis Markou. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος Michalis Markou στις 26-08-2011, 20:17. Υπάρχουν 10 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  24-08-2011, 18:13 66926

    Μαθηματική Πράξη υπολογισμού στο lightswitch

    Καλησπέρα σας, αν το post είναι σε λάθος σημείο παρακαλώ συγχωρέστεμε.
    Είμαι αρχάριος σχετικά με τον προγραμματισμό και σε αρκετά σημεία δυσκολεύομαι για αυτό και η ερώτησή μου ίσως να είναι λίγο αστεία. Στο MS Lightswitch σε γλώσσα VB, όταν έχω 3 tables(Table1, Table2, Table3) πώς μπορώ Π.Χ στο table3 να υπολογίσω το συνολικό άθροισμα πολλών εγγραφών ενός πεδίου του table1 και μετά να αφαιρέσω μια τιμή απο ένα πεδίο του table2 με το συνολικό άθροισμα που βρήκα;
  •  24-08-2011, 18:20 66927 σε απάντηση της 66926

    Απ: Μαθηματική Πράξη υπολογισμού στο lightswitch

    Τί εννοείς καταρχήν "Tables"? Τα DataTables δεν υποστηρίζονται στο Silverlight. Μιλάς για database tables, για arrays, για κάτι άλλο? Αν πρόκειται για database tables, το καλύτερο σημείο για αθροίσματα είναι σε ένα sql statement. Αν πρόκειται για arrays, μπορείς είτε να κάνεις ένα foreach σε όλες τις γραμμές και να αθροίσεις τα πεδία που θέλεις, είτε να χρησιμοποιήσεις LINQ και functions όπως η Sum().

     


    Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
    Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos
  •  24-08-2011, 18:30 66928 σε απάντηση της 66927

    Απ: Μαθηματική Πράξη υπολογισμού στο lightswitch

    Database Tables εννοούσα, συγνώμη που δεν το ανέφερα. Με ποιό τρόπο όμως θα γίνουν οι πράξεις, δηλαδή πως θα είναι το sql statement;
  •  24-08-2011, 18:40 66929 σε απάντηση της 66928

    Απ: Μαθηματική Πράξη υπολογισμού στο lightswitch