Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Βιβλία για COM

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò ilias. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος objectref στις 05-12-2005, 11:35. Υπάρχουν 4 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  03-12-2005, 09:04 7525

    Βιβλία για COM

    Γεια σε όλους.
    Θα ήθελα να ρωτήσω ποια βιβλία (ξενόγλωσσα κατά προτίμηση) θα προτείνατε
    για εκμάθηση COM. Είμαι εντελώς αρχάριος στο COM (έχω διαβάσει μόνο το "Inside COM"
    το οποίο ήταν αρκετά κατατοπιστικό για τα βασικά), αλλά έχω εμπειρία από C++.

    Επίσης, έχω ακούσει ότι ένα βασικό βιβλίο για COM είναι το "Essential COM" του Don Box,
    αλλά πολλοί μου λένε ότι είναι για πιο ανεβασμένο επίπεδο και ότι δεν είναι τόσο καλό για
    αρχάριους. Τι γνώμη έχετε;

    Ευχαριστώ πολύ.
  •  03-12-2005, 09:32 7526 σε απάντηση της 7525

    Απ: Βιβλία για COM

    Δεν μας είπες σε τι γλώσσα/πλατφόρμα θα δουλέψεις... Εγώ είχα ξεκινήσει με το Dan Appleman's Developing COM/ActiveX Components with VB6: A Guide to the Perplexed ως αρχάριος σε VB6 περιβάλλον. Ναι όντως ο Don Box είναι κορυφαίος...
    Vir prudens non contra ventum mingit
  •  03-12-2005, 14:06 7531 σε απάντηση της 7525

    Απ: Βιβλία για COM

    Κυρίως για COM με χρήση Visual C++ με ενδιαφέρει. Ευχαριστώ πάντως για την απάντησή σου.
  •  05-12-2005, 11:30 7558 σε απάντηση της 7531

    Απ: Βιβλία για COM