Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια

Συμβουλές: Πόσες φορές την ημέρα διακόπτεται απρογραμμάτιστα η εργασία σας;

Βρίσκεστε όλοι μαζί μέσα σε ένα δωμάτιο; Περνάνε πάνω από το κεφάλι σας συνεχώς Project Managers ή ανώτερα στελέχη κρυφοκοιτώντας την οθόνη σας ή διακόπτοντάς σας για να σας ρωτήσουν πώς τα πάτε ή για να σας δώσουν οδηγίες;
Το τηλέφωνό σας χτυπάει συχνά για να σας ρωτήσουν διάφοροι διάφορα; Δεχεστε συχνά διακοπές από συναδέλφους σας για ερωτήσεις τις οποίες μπορούν να απαντήσουν και μόνοι τους; Σας καλούν ξαφνικά σε meetings για τα οποία κάποιος αμέλησε να σας ενημερώσει;

Για την εταιρία: Όλα αυτά συμβάλλουν στην ελλάτωση της παραγωγικότητας των προγραμματιστών. Η ανάπτυξη λογισμικού είναι μια πνευματική εργασία. Χρειάζεται την αντίστοιχη συγκέντρωση. Οι υστερικοί Project Managers που ρωτάνε κάθε πέντε λεπτά «πως πάει» δεν συμβάλλουν σε αυτό. Οργανώστε το χρονο που θα απασχολειτε τους προγραμματιστές καθορίζοντας γνωστά σε ολους εκ των προτέρων χρονικά διαστήματα σε συγκεκριμένες ημέρες. Δώστε οδηγίες σε όσους έχουν αλληλεπίδραση με τους developers για τα παραπάνω και οργανώστε τα meetings σας δημιουργώντας όσο λιγότερες έκτακτες διακοπές είναι δυνατόν. Αν ο χώρος σας σας το επιτρέπει, «αραιώστε» ελαφρά τις αποστάσεις μεταξύ των developers σε περίπτωση που αυτοί δείχνουν να αποσυντονίζονται από την μεταξύ τους εκτακτη επικοινωνία και επιθυμούν πιο ήσυχες συνθήκες εργασίας.

Τι θα λέγαμε έξω από τα δόντια: Η παραγωγικότητα στην πνευματική εργασία δεν εξασφαλίζεται με το «μαστίγιο» και τη δημιουργία παράλογου άγχους, αλλά με την εξασφάλιση κινήτρων. Εχετε προσλάβει ανθρώπους με το σκεπτικό ότι φροντίζουν για τη δουλειά τους. Φροντίστε να ΜΠΟΡΟΥΝ να φροντίσουν για τη δουλειά τους.

Για τον προγραμματιστή: Δεν μπορείτε να κάνετε πολλά για τα θέματα για τα οποία ευθύνεται η εταιρία, είτε στον τομέα των διαδικασιών είτε στο χωροταξικο τομέα. Μπορείτε όμως να φροντίζετε να ανταποκρίνεστε μονο σε θέματα τα οποία δεν μειώνουν την παραγωγικότητά σας, φιλτράροντας διπλωματικά τα υπόλοιπα. Φροντίστε να παρέχετε γραπτώς όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε ώστε να ελαχιστοποιείτε τις έκτακτες ερωτήσεις από τους αντίστοιχους ενδιαφερόμενους.

Τι θα λέγαμε έξω από τα δόντια: Κάντε σαφές ότι απροειδοποίητες διακοπές, προσκλήσεις σε meetings, ερωτήσεις, τηλεφωνικές ή κατ’ιδίαν, θα μπαίνουν σε queue και δεν θα απαντώνται όποτε «καπνίσει» σε αυτόν που ρωτάει. Η εταιρία θέλει να κάνετε τη δουλειά σας σωστά. Απαιτήστε να εργάζεστε κι εσείς σωστά. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες σε αυτό. Ενας συνάδελφός σας μπορεί να διακόψει τη συγκέντρωσή σας για 15 λεπτά για να ρωτήσει κάτι που θα του εξοικονομήσει 30 δευτερόλεπτα εργασίας. Ενας project manager μπορεί να διακόψει απρογραμμάτιστα τη συγκέντρωσή σας για μια ώρα για να ρωτήσει πληροφορίες που θα του αποφέρουν μόνο καθησυχασμό στο αγχος του «ποτε θα παραδοθεί» που τον διακατέχει. Εξυπηρετήστε τους την πρώτη φορά, αλλά δαγκώστε τους αν το επαναλαμβάνουν συχνά. Αλλιώς και τη δουλειά σας δεν θα κάνετε και υπαίτιοι αποτυχίας θα χαρακτηριστείτε.

Τη δημοσίευση μπορείτε να τη συζητήσετε στην αντίστοιχη περιοχή στις Συζητήσεις του DotNetZone.gr

Disclaimer: Οι παραπάνω απόψεις και θέσεις ανήκουν στο συγγραφέα της δημοσίευσης και μπορούν να χαρακτηριστούν υποκειμενικές. Η αρχική ιδέα της συγγραφής βασίστηκε πάνω σε μια δημοσίευση που έγινε στο JoelOnSoftware.com και την οποια μπορείτε να βρείτε εδώ:
http://www.joelonsoftware.com/articles/fog0000000043.html. Δεν διεκδικούν σε καμμια περίπτωση τον τίτλο επίσημων συμβουλών παραγωγικότητας και η συζήτηση ή / και αμφισβήτησή τους όχι μόνο επιτρέπεται, αλλά ενθαρρύνεται!

 

 

 


Έχουν δημοσιευτεί Δευτέρα, 17 Ιουλίου 2006 9:36 μμ από το μέλος cap
Δημοσίευση στην κατηγορία:

Ενημέρωση για Σχόλια

Αν θα θέλατε να λαμβάνετε ένα e-mail όταν γίνονται ανανεώσεις στο περιεχόμενο αυτής της δημοσίευσης, παρακαλούμε γίνετε συνδρομητής εδώ

Παραμείνετε ενήμεροι στα τελευταία σχόλια με την χρήση του αγαπημένου σας RSS Aggregator και συνδρομή στη Τροφοδοσία RSS με σχόλια

Σχόλια:

Χωρίς Σχόλια

Ποιά είναι η άποψή σας για την παραπάνω δημοσίευση;

(απαιτούμενο)
απαιτούμενο
(απαιτούμενο)
ÅéóÜãåôå ôïí êùäéêü:
CAPTCHA Image